Gå til innhold

Utskriftskvalitet på HP Color LaserJet 1600?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

noen som har peiling på hvordan utskriftene egentlig blir?

Kanskje noen som har en skriver de kunne skrevet ut et bilde med, tatt et bilde av det og lagt det ut! Vet det ikke blir "foto-kvalitet" men det er ikke så viktig for meg at det blir helt 100%, grunnen til at jeg lurer er at komplett har denne til den latterlige summen av 1395,- :!:

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

noen som har peiling på hvordan utskriftene egentlig blir?

Kanskje noen som har en skriver de kunne skrevet ut et bilde med, tatt et bilde av det og lagt det ut! Vet det ikke blir "foto-kvalitet" men det er ikke så viktig for meg at det blir helt 100%, grunnen til at jeg lurer er at komplett har denne til den latterlige summen av 1395,-  :!:

 

På forhånd takk :)

8057827[/snapback]

 

Fant brukererfaringer på denne linken http://www.pricerunner.com/computing/perip.../572353/reviews

ellers så er det bare å søke, så kommer det opp mange omtaler. Skriveren virker helt grei til sitt bruk.

Lenke til kommentar

Hastighet og nettverkstøtte har kansje ikke så mye å si til hjemmebruk. Hp hevder kostnadene ligger på 3 cents per side, som vel også er greit til hjemmebruk.

 

 

Print quality is surprisingly good for the money. We had a few initial problems with fuzzy images, but these were quickly fixed with the printer's cleaning tool. Otherwise, results were sharp and fairly colourful.

 

Både PC Advisor og PC Magazine mener skriveren har fine utskrifter til hjemme og kontorbruk. Er nok alt i alt et godt kjøp til prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...