Gå til innhold

Tråden om solarium. OPPDATERT 28.01.08


Anbefalte innlegg

Okei, takk for svar! Regner med at jeg flesker til med betakaroten når sommeren nærmer seg. Litt dyrt for en 15åring med ikke så stor inntekt. Men er vell verdt det, når jeg er opptatt av hvordan jeg ser ut! Jentene digger jo brune gutter :D !

 

Bruker selv en Aloe Vera fuktighetskrem som jeg kjøpte på netthandelen. Funker toppers!

 

Fint du sitter med fasiten på hva jentene elsker. Har du noen gang tenkt at det kan se litt dumt ut å være brun på vinteren? De fleste jentene jeg har pratet med sier det er bare sexy om sommeren, fordi da er det naturlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okei, takk for svar! Regner med at jeg flesker til med betakaroten når sommeren nærmer seg. Litt dyrt for en 15åring med ikke så stor inntekt. Men er vell verdt det, når jeg er opptatt av hvordan jeg ser ut! Jentene digger jo brune gutter :D !

 

Bruker selv en Aloe Vera fuktighetskrem som jeg kjøpte på netthandelen. Funker toppers!

 

Fint du sitter med fasiten på hva jentene elsker. Har du noen gang tenkt at det kan se litt dumt ut å være brun på vinteren? De fleste jentene jeg har pratet med sier det er bare sexy om sommeren, fordi da er det naturlig.

Hvorfor skulle det se dumt ut?! Hvorfor skulle vi i norden ikke kunne være brun hele året? Kan forsåvidt ikke noe for at jeg bor her. Jeg tar i alle fall sol fordi JEG synes det ser bra ut/liker det. Jeg tar ikke sol for andre sin del. Det tar jeg bare som en bonus.

 

Kor mange tablettar tilsvarar 9mg? Tenker å kjøpe meg betakaroten når eg byrjar med solarium mot våren.
De hos Betakaroten.no innholder 9 mg/per. tablett. De hos helsekost inneholder 3 mg, så 3 tabletter.

 

 

Har aldri tatt sol før, men tentke å teste det for å se om det hjelper mot kvise arrene mine.

Noe jeg må huske på? Aner ikke hvordan solarium fungerer^.

Tviler sterkt på at det hjelper mot kvisearrene, annet enn å evt. gjøre de mindre synlige. Husk at arrvev inneholder langt færre til ingen pigmenter enn vanlig hud. Jeg merket god effekt på kvisene, etter at jeg begynte med sol. Men har du tørr hud, kan det virke mot sin hensikt.

 

 

hva er det med folk og fuktighetskrem til sol egentlig? Synes det er fuktig nok etter å ha brukt vanlig solariumkrem under solinga jeg
Er nok veldig individuelt det der. Jeg tar det på kvelden, etter at jeg har dusja og da pleier huden min noen steder å virke litt tørr, så da kjører jeg bare en helkropp, skader jo ikke :)

 

Hvor mangen ganger med solarium må til for at det skal få knekken på kvisene?
Jeg merka det allerede etter noen få ganger, begynte på 12 min. Så etter den 3-4 gangen så jeg stor forskjell (uten bruk av ansiktsvask eller noe sånt, noe jeg bruker nå) Endret av deu
Lenke til kommentar

De hos Brun og Blid fungerer utmerket, om de ikke har uten bøyle, så bare knekk vekk bøyla :) Ellers kan det bli et hvitt parti på nesen, pga. bøyla.

Joda, fuktighetskrem funker da også, men du bør helst bruke det mens du ligger der

Lenke til kommentar
De hos Brun og Blid fungerer utmerket, om de ikke har uten bøyle, så bare knekk vekk bøyla :) Ellers kan det bli et hvitt parti på nesen, pga. bøyla.

Joda, fuktighetskrem funker da også, men du bør helst bruke det mens du ligger der

Skal man ta på fuktighetskremen før/mens man ligger i sola? Jeg pleier og dusje rett etter jeg har tatt sol, og deretter smurt på kremen over helekroppen! (nesten)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...