Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Første samleie, blod?


Legenden

Anbefalte innlegg

Heisann. Dama mi og jeg tenkte at vi skulle prøve ut sex for første gang for noen dager siden, etter en stund vi hadde holdt på, kom det plutselig en liten mengde blod ut fra skjeden til hennes. Var det jeg som hadde skadet henne? Jeg ble veldig redd for at hun skulle merke det så jeg "slikket" henne samtidig som jeg slikket opp blodet... Det smakte EKKELT! Jeg er veldig uviten på dette området, men jeg har på følelsen at jeg kan ha skadet henne! Vi er begge 16 år og dette var første gangen.

 

Takker for seriøse svar...

 

Hilsen Alex

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jah har selv ikke hatt sex men jenter har en ting som heter jomfru hinne, den sprekker hvis hun ikke har trent eller stukket tampong eller grønnsaker oppi der før sex.(veldig lang setning)

 

undskyld men hvis dere er sammen og glad i hverandre hadde du ikke trengt å leke brannmann, synes synd på deg haha.

 

nei ta en prat med madammen du.

 

 

ser ikke på det som useriøst svar, eller?

 

 

 

peace out

Lenke til kommentar
Det var bare jomfruhinnen som sprakk, noe som er helt vanlig første gangen jenta har sex. (IOM at den bare kan sprekke en gang, noe som oftest skjer første gang hun blir penentrert.)

8049869[/snapback]

Det tror jeg å, eller så har hun mensen da, men siden det var første gangen, så var det nok jomfruhinna. Det er ikkeno å stresse med, å bare å fortsette å jukke, og det skal ikke komme noe mere blod, med mindre hun har mens ;)

Lenke til kommentar
...har trent eller stukket tampong eller grønnsaker oppi der før sex.....

8049883[/snapback]

:hmm:

 

Anbefaler ingen og stappe noe som helst "oppi der" før sex.. Iallefall ikke uten å ta hva enn det måtte være ut først... Kanskje hun er fan av rødbeter.

 

Neida.. Er nok bare den berømte hinna du tok knekken på.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...