Gå til innhold

ffxii verd pengene ?


Eloh

Anbefalte innlegg

Først må jeg si at jeg henger litt etter på konsolfronten :p

 

Så mitt spørsmål: Jeg har tenkt til å kjøpe FF XII til ps2, så bare lurte på om det er verd pengene, og jeg leste en plass at man må ha noe spesielt i ps2'en for å spille det. If so, hva da ?

 

OM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt nesten alle FF spillene og merker veldig godt at jeg ikke liker spillene i starten. FFVII var så kjedelig, mørkt og dystert i starten at jeg holdt på å legge det på hylla husker jeg. Det er jeg jo glad for at jeg ikke gjorde, for er tross alt ett av de beste spillene som er laget etter min mening.

 

FFX er også ett annet eksempel på ett spill jeg ikke synes noe særlig om i starten, men som tar seg opp etterhvert.

 

FFXII har jeg ikke kommet så veldig langt på og hittils synes jeg det er VELDIG mange kjedelige områder og lite frihet. Jeg regner likevel med dette endrer seg senere i spillet.

Lenke til kommentar

Enkelt og greit JA.

 

Kampsystemet er sweet, bra voiceacting, lekker grafikk, stilig historie med mange twister ( ;) ) og det FF-spillet som kommer til å nå ut til flere enn bare fans!

 

Og hvis det er noe mere du lurer på, så sjekk ut Final Fantasy-religionens tråd ;)

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...