FemtiNi Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg hater: - betale i månen - AFK (Away From Keyboard) - folk som ikkje gidder å hjelpe - dyre priser på våpen som andre selger - kjedelige bugs - lag - frekke folk jeg tror det var alt
Erroneous Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 TBC. Nå hadde jeg vært 60 i omtrent 2 uker da det kom ut, men allikevel.
Poor Leno Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 TBC. Nå hadde jeg vært 60 i omtrent 2 uker da det kom ut, men allikevel. 8046927[/snapback] Jeg vil nå påstå at du var heldig. Jeg har rundt 27 dager spilletid på min warrior i lvl 60. Tenk så bortkastet
DirtyBit Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 *synge* - å svake menneske- gå spill CS du... 8038026[/snapback] Og det kommer fra en av de verste hardcore nerdene. Kanskje du har de samme probleme selv, bare at du ikke er fullt så klar over det. 8038154[/snapback] skulle gjærne tatt imot den titelen med glede TMZ... men det kan jeg nok ikke.. pokkers jobb og kjærring
øl_i_tastaturet Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 *synge* - å svake menneske- gå spill CS du... 8038026[/snapback] Og det kommer fra en av de verste hardcore nerdene. Kanskje du har de samme probleme selv, bare at du ikke er fullt så klar over det. 8038154[/snapback] skulle gjærne tatt imot den titelen med glede TMZ... men det kan jeg nok ikke.. pokkers jobb og kjærring 8047098[/snapback] Vær glad du har kjerring
Tmz Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 *synge* - å svake menneske- gå spill CS du... 8038026[/snapback] Og det kommer fra en av de verste hardcore nerdene. Kanskje du har de samme probleme selv, bare at du ikke er fullt så klar over det. 8038154[/snapback] skulle gjærne tatt imot den titelen med glede TMZ... men det kan jeg nok ikke.. pokkers jobb og kjærring 8047098[/snapback] Det er fullt mulig å være hardcore nerd, selv med jobb og dame. La meg gjette, dama de spiller wow også?
Zrakes Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 * At shadow priest kan solo fleste grp questene i TBC samt Warlock pga Fear EDIT: Og jo, At det ikke er no AH i outlands.... *snork* 8044464[/snapback] Warlocker er kongen her, ikke shadowprester. Lite å irritere seg over. 8044630[/snapback] Lololol, med en gang det kommer mobs som ikke kan fearest er warlocks fucked. Vil si at druid er mye bedre til å soloe harde mobs.
DirtyBit Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 *synge* - å svake menneske- gå spill CS du... 8038026[/snapback] Og det kommer fra en av de verste hardcore nerdene. Kanskje du har de samme probleme selv, bare at du ikke er fullt så klar over det. 8038154[/snapback] skulle gjærne tatt imot den titelen med glede TMZ... men det kan jeg nok ikke.. pokkers jobb og kjærring 8047098[/snapback] Vær glad du har kjerring 8047133[/snapback] er jo seff gla for at jeg har en kjærring... for all del
DirtyBit Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 (endret) *synge* - å svake menneske- gå spill CS du... 8038026[/snapback] Og det kommer fra en av de verste hardcore nerdene. Kanskje du har de samme probleme selv, bare at du ikke er fullt så klar over det. 8038154[/snapback] skulle gjærne tatt imot den titelen med glede TMZ... men det kan jeg nok ikke.. pokkers jobb og kjærring 8047098[/snapback] Det er fullt mulig å være hardcore nerd, selv med jobb og dame. La meg gjette, dama de spiller wow også? 8047156[/snapback] edit: fikk jeg lite refs av dama her for hu missforsto ordet "pokkers" (noe som ho vanelig vis gjør 90% av hva jeg sier... men.. hysj da ) altså jeg har ikke tid til å gå tilbake sånn jeg var for å si det sånn og ja jeg var en CS hore.... tilbake i Beta 5.. intill valve FUCKA opp CS med CS 1.0-> CSS... og det andre når du har dame og jobb så må man jo ofre litt tid på dem og.. så nå er man hobby nerd wow ftw Endret 28. februar 2007 av Darkey
rossi04 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Fear er vel det eneste jeg hater noe helt intenst
jonasdaman Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 - hater mobs som kan silence- mobs som kan fear - mobs som stunner ofte - draenei - twinks - spammere - "wanna boost me" noobs, noobs generelt... 8037606[/snapback] Er akkuratt hva jeg hater også +Mobs som kan heale
Radhoo Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg hater folk som tror de skal få en 35agi enchant på 2h for 50g eller 81 healing på våpen for 75g. Og blir sure fordi jeg krever hele 5g for jobben...
PSV Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hater : - plz - plix - plax - plox - plx - pl0x - pleas - plees - plese og alle de 2317892 andre variantene av det ordet som skrives 'Please'.
StorPeder Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hater : - plz - plix - plax - plox - plx - pl0x - pleas - plees - plese og alle de 2317892 andre variantene av det ordet som skrives 'Please'. 8095595[/snapback] Alle varianter av lol ....
Gnimmels Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 -at en Rogue kan stunlocke meg til døde uten at jeg får rørt meg -at en elemental shaman bare har 1 magicschool å forholde seg til -daze -Druids. Spesielt når de camper... pluss at catform er sterkere enn rogue, bear er sterkere enn warr osv... -At det tar ALT for lang tid å levle fra 1-70, når det meste av spillet er basert på endgame. Levling blir noe man "må gjøre" -5000,- for epic flying mount. Noen ganger tror jeg at Blizzard har en slags hemmelig avtale med de som selger gull... -Repgrinding
WarpX Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hater : - plz - plix - plax - plox - plx - pl0x - pleas - plees - plese og alle de 2317892 andre variantene av det ordet som skrives 'Please'. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=plx What noobs say when they cant be bothered or dont know how to say "please". Note that plx doesnt have any vowels and also does not even 'sound' like it has vowels, like the word 'rhythm'. This means that plx actually isn't a true english word. So when people say this, you can actually ask them to speak in english. If they get confused, call them noobs. Noob: heal plx!! Scenario 1: You: shut up noob!! Noob: PLXXX Scenario 2: You: talk english Noob: k plz giv me hil thx You: -_-
Carl M Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jeg fikk en PM idag fra en lvl 8 Draenei som lød nøyaktig slik: "can sammuing" Ingen spørsmålstegn, ingen hello, ingen punktum, ingen ingenting. Jeg klarer ikke annet enn å tenke: "Dra deg til helvete av internett... VÆR SÅ SNILL." Men jeg hater det jo egentlig ikke når jeg tenker meg om, det er et høydepunkt hver gang jeg får lov til å svare "njet" i caps lock
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå