Swafty Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 - hater mobs som kan silence - mobs som kan fear - mobs som stunner ofte - draenei - twinks - spammere - "wanna boost me" noobs, noobs generelt...
MrLee Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hater at spillet ikke føles som det går noen vei endeløs grind for items, that's it.. PvP med faktiske konsekvenser hadde vært fint.
wise™ Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 (endret) Hater det at jeg vil sitte inne å spille, enn å være ute med venner i kulda og finne på noe. Klarer liksom ikke få megselv til å gå ut for å fryse rumpa av meg når jeg kan sitte inne å slappe av i varmen, selvom jeg vil være sammen med venner, selvsagt. (Gleder meg til sommern, da blir det lite WoW og mye tid med venner ) Endret 27. februar 2007 av TheoB
John Keats Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hater at det er så mange idioter og kids som spiller.
NikkoDee Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hater at Guilder planlegger store raid i helgene!! Da det kansje sher noe der du bor.
J@cob Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Daze, faen og. Hater følelsen om evig grinding, noe som forøvrigt er hele konseptet med spillet.
Lapp1 Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hater hvordan WoW får deg super avhengi, til og med så avhengi at du kanskje begynner å skippe skole/andre sosiale hendelser.. Så jeg skal slutte veldig snart, må få gjort noe med accounten først.
DirtyBit Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 *synge* - å svake menneske- gå spill CS du...
øl_i_tastaturet Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hater å bli dazed og slått av mount Hater også det at jeg bare sitter foran pcen og spiller for tiden. Men nå skal jeg få meg jobb og dra på byen med venner Så flink er jeg liksom
Lapp1 Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 *synge* - å svake menneske- gå spill CS du... 8038026[/snapback] STFU?
Misantropen Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Prisene på Primal <whatever> på AH for tiden. Og at stedene der man kan grinde mote of fire er overbefolket
Tmz Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 *synge* - å svake menneske- gå spill CS du... 8038026[/snapback] Og det kommer fra en av de verste hardcore nerdene. Kanskje du har de samme probleme selv, bare at du ikke er fullt så klar over det.
Olum Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hater det "nye" LFG-systemet. Hadde det ikke vært for at all LFG foregår i general hadde jeg aldri fått gått no instance. Hater gold sellers og powerlevlere Hater blood elf sine mounts Hater server lag, loot lag, combat lag etc... Hater lvl 70 UD rogues som ganka meg når jeg var lvl 60-69 Hater humanoids som løper og aggroer som faen når de har lite hp Hater game mastere som ikke tar deg seriøst uansett hvor noob du er Hater durability-damage i et run som man har prøvd mange ganger. Hater ninjalootere og ninjapulere selvsagt. Hater når jeg sier "LFM need healer" og alle healerne som whisper meg er dps-speca. (noe som man ofte ikke får vite før i instancen) Hater paladins som puller selv om det er en tankingspeca warrior i runet. Hater whinere og slackere Hater folk som ikke skjønner at 12-årsgrensa ikke er der for å være kjip men fordi de under ofte ikke skjønner spillet. Rart jeg spiller dette spillet i det hele tatt, men disse nevnte tinga er ingenting mot de gode tinga i spillet ^^
John Keats Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hater når jeg sier "LFM need healer" og alle healerne som whisper meg er dps-speca. (noe som man ofte ikke får vite før i instancen) 8038297[/snapback] Og hva gjør du da? Kicker dem? Mange gode healere som er DPS-specca.
øl_i_tastaturet Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Kan legge til at jeg hater mobs som rusher og følger etter deg hvis du skal komme på ranged avvstand selvom pettet har full aggro.
Skarstard Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 (endret) Det eneste jeg misliker er den uendelige grinding, nesten som en jobb. Jeg er level 65 for øyeblikket og har ikke spit på to uker; tror det er på tide å fryse kontoen. Endret 27. februar 2007 av Skarstad
LarZen Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 *Hater at spillet trekker til seg så mye umodene mennesker *Hater at craftingen er alt for enkel og det du lager ikke er spesielt bra *Hater at det ikke er player housing *Hater at alle ser ut som noen klovner med rosa bukser og grønne skjorter *Hater at ting har blitt litt scifi aktig *Hater at spillet krever at en må gjøre en instance 50ganger før en får det en trenger *Hater dem samme kjedelige questa om å drepe x antall x
Lmthaman Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 vet ikke om jeg hater det men jeg misliker det sterkt: -gold selgere som konstant spammer, både chat og mailbox. -beggers, de som vil ha penger -beggers 2, de som vil ha boost og mener at det skal være gratis. -beggers 3, de som vil ha craft og mener at det skal være gratis. og generelt alle som konstant spør i chat hvor de forskjellige tingene til questene dems er. skjønner ikke at de orker å drive av å queste uten cords, og ikke en gang vite hva wowhead og thott er(snakker ikke kun om low levels her).
J@cob Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 STFU? 8038064[/snapback] Haheheh "You looooseee", er ett passende sitat her.
Lapp1 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 STFU? 8038064[/snapback] Haheheh "You looooseee", er ett passende sitat her. 8038681[/snapback] Tok ikke den jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå