Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som shadowpriest har jeg sett 3 komboer i 2v2 som fungerer ganske bra, Shadowpriest+ mage, shadowpriest + warlock, shadowpriest + rogue.

 

I 3v3 er Shadowpriest+ lock+ resto druid eller pala ett vanlig valg ^^ selv om du kan kjøre veldig mye forskjellig der. 5v5 har jeg ikke peiling på, men passer vel inn i ett vanlig 4 dps lag.

 

Og funkmaster lock! Ja, lock og rogue fungerer veldig bra i 2v2 ;)

Endret av Varo
Lenke til kommentar

Zelda_: Dere går med healer+dps, mot 2 dps-teams er ikke dere det mest offensive teamet. LoS-kite og gå def stance/spellreflect når du må. Når du lav HP eller begynner å ta i mot en burst kan du LoS-kite dem fram til shamanen kommer og får healet deg opp.

 

Bruk earthshock til å interrupte shocks når dere burster. Bruk en macro som kaster earth shock på focused target når warrioren har gjort burst og magen er på vei til å sheepe. Bruk kun PvP trinket når det virkelig er nødvendig, og ikke hver gang den er oppe.

 

Med grounding totem og earth shock spamming skal det en del til for å få gjort burst/CCe på dere. Ikke tenk på mana mot 2 dps teams.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Noen som har tips til holy priest + enhancement shaman-kombo? DPS-en til shamanen er utrolig bra, så vi karnøfler 80% av alle casters og tar som regel det aller meste av 2 x dps classes. Problemet er når vi møter palas eller flinke resto druids sammen med warriors / rogues. Vi har absolutt ingen sjanse til å få ned paladinen før jeg dør, til tross for at jeg bruker hex of weakness, vi purger og dispeller alt, mass dispel brukes og fear times godt.

 

Er det slik at paladins skal være umulige å drepe? Har prøvd å mana burne uten hell også, tar altfor mye av tiden bort fra healingen min.

Lenke til kommentar
Noen som har tips til holy priest + enhancement shaman-kombo? DPS-en til shamanen er utrolig bra, så vi karnøfler 80% av alle casters og tar som regel det aller meste av 2 x dps classes. Problemet er når vi møter palas eller flinke resto druids sammen med warriors / rogues. Vi har absolutt ingen sjanse til å få ned paladinen før jeg dør, til tross for at jeg bruker hex of weakness, vi purger og dispeller alt, mass dispel brukes og fear times godt.

 

Er det slik at paladins skal være umulige å drepe? Har prøvd å mana burne uten hell også, tar altfor mye av tiden bort fra healingen min.

9518719[/snapback]

Når jeg og kompisene spilte arena nuka vi bare paladinen til han bubbla, da gikk vi på en annen i gruppa helt til vi kunne drepe paladinen.

 

Men vi gjorde 3v3 da, og hadde med oss både warlock (meg) og rogue som gjorde det umulig for paladinen å heale.

Lenke til kommentar
Offtopic: Loeve, du spiller igjen? :)

9518824[/snapback]

 

Ikke så mye som før, men blir litt nå og da. Har startet en moden, semi-casual guild på Xavius med gamlepresten. Var litt kjipt å levle fra 60 - 70 når de eneste tingene jeg hadde igjen som jeg ikke fikk disenchanta var Anathema og noen ZG-deler, men :p

Lenke til kommentar
Noen som har tips til holy priest + enhancement shaman-kombo? DPS-en til shamanen er utrolig bra, så vi karnøfler 80% av alle casters og tar som regel det aller meste av 2 x dps classes. Problemet er når vi møter palas eller flinke resto druids sammen med warriors / rogues.

 

Nei, du får ingen tips, for det er ingen tips. Et rogueteam vil drepe holypriesten før dere får gjort noe. Evasion/sap/blind ødelegger bursten din helt, og holy priests dør relativt fort med en rogue på seg.

 

En druid vil kunne kite dere konstant mens den andre personen hamrer løs på dere, og drikke slurker hvert 6. sekund dersom dere ikke holder han/hun i combat. En mana-battle dere ikke kan vinne, med andre ord.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi har tatt inn flere i vårt 5v5 arenateam, ikke alle passer like godt inn så for å ikke tape rating får de spille mindre enn andre. Vil gjerne ha bekreftet/avkreftet at jeg har forstått dette riktig:

 

Your team needs to have fought a minimum of ten matches per week to be rewarded with Arena Points, and a player must have been in at least 30% of all your matches to be eligible for that week's points.

 

Betyr det at laget må ha minimum 10 matcher og at en enkelt spiller kan ha så lite som 3 ?

Lenke til kommentar
Vi har tatt inn flere i vårt 5v5 arenateam, ikke alle passer like godt inn så for å ikke tape rating får de spille mindre enn andre. Vil gjerne ha bekreftet/avkreftet at jeg har forstått dette riktig:

 

Your team needs to have fought a minimum of ten matches per week to be rewarded with Arena Points, and a player must have been in at least 30% of all your matches to be eligible for that week's points.

 

Betyr det at laget må ha minimum 10 matcher og at en enkelt spiller kan ha så lite som 3 ?

9602810[/snapback]

Ja.

 

Edit : Nei vent, nå ble jeg usikker.

Endret av jossda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...