Gå til innhold

Returnert vare til Netshop men får ikke pengene!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Jeg returnerte et ram sett til Netshop for et bar mnd. siden og skulle få igjen pengene for settet. Men pengene kommer aldri!! Har sendt mange mail's og har prøvd å ringt. Men ingen penger her :(

 

 

Hva skal jeg gjøre??

 

 

mvh Anki

8034586[/snapback]

 

Er det bekreftet at du skal ha pengene tilbake?

Hvis så kan du gi dem en tidsfrist og hvis den ikke holdes, sende dette til forbrukerrådet eller forliksrådet.

 

Det samme skjedde meg, og jeg måtte bruke vanvittig med tid på tregheten deres.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg returnerte et ram sett til Netshop for et bar mnd. siden og skulle få igjen pengene for settet. Men pengene kommer aldri!! Har sendt mange mail's og har prøvd å ringt. Men ingen penger her :(

 

 

Hva skal jeg gjøre??

 

 

mvh Anki

8034586[/snapback]

 

Er det bekreftet at du skal ha pengene tilbake?

Hvis så kan du gi dem en tidsfrist og hvis den ikke holdes, sende dette til forbrukerrådet eller forliksrådet.

 

Det samme skjedde meg, og jeg måtte bruke vanvittig med tid på tregheten deres.

8035875[/snapback]

 

Det er bekrefta at jeg skal få igjen penger ja.

 

 

Men hva betyr dette?

 

 

post-86344-1172569989_thumb.jpg

 

 

mvh Anki

Lenke til kommentar
Stinmaker... Hva betyr det? Blir det stående som en slags "kreditt" som man kan bruke etterhvert da? Har lignende "problem" med mpx.no, og jeg betalte med mastercard, men har ikke gått så lang tid da.

 

 

bertie

8036157[/snapback]

 

Nei, Det betyr at pengene blir tilbakeført til visakortet eller mastercard.

hvis du sjekker saldoen din for mastercard så vil det etter hvert komme som tilbeført.

pengene blir ikke betalt tilbake til deg personlig, det er min erfaring med retur etter kjøpt av kredittkort hos nettbutikkene.

Lenke til kommentar

Til de som har betalt med mastercard/eurocard og angret ett kjøp, så kan jeg informere om at pengene blir betalt til mastercard/eurocard, så de kan da "brukes" på kortet. Du kan også be om å få pengene overført til din bankkonto. Sendte de en mail bare, og nå har de overført pengene til bankkontoen min.

 

 

bertie

Lenke til kommentar
Til de som har betalt med mastercard/eurocard og angret ett kjøp, så kan jeg informere om at pengene blir betalt til mastercard/eurocard, så de kan da "brukes" på kortet. Du kan også be om å få pengene overført til din bankkonto. Sendte de en mail bare, og nå har de overført pengene til bankkontoen min.

 

 

bertie

8068181[/snapback]

 

Gjelder dette kun Eurocard? Eller Generelt alle mastercard's

eurocard_liten.jpg

Endret av WiSLE
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...