Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

røde skilt lys


jorn89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fjern de lysa, du risikerer bare bøter uansett.

 

Jeg hadde noen lyse lyse blå parklys. Purken kom ut av bilen og ga meg en advarsel + at jeg måtte fjerne lysa mens de så på. Så la de Fast and Forius lysa dine være ;) bare en anbefalling ;)

8035542[/snapback]

 

 

 

huffda;O

Lenke til kommentar
fjern de lysa, du risikerer bare bøter uansett.

 

Jeg hadde noen lyse lyse blå parklys. Purken kom ut av bilen og ga meg en advarsel + at jeg måtte fjerne lysa mens de så på. Så la de Fast and Forius lysa dine være ;) bare en anbefalling ;)

8035542[/snapback]

 

Joa, men xenon er jo helt vanlig i nyere biler, og lyser jo bedre. Så det er jo ikke bare en jalla styling ting. ;)

 

Jaja, vi får se.. er jo smal sak og fjerne uansett.

Lenke til kommentar
fjern de lysa, du risikerer bare bøter uansett.

 

Jeg hadde noen lyse lyse blå parklys. Purken kom ut av bilen og ga meg en advarsel + at jeg måtte fjerne lysa mens de så på. Så la de Fast and Forius lysa dine være ;) bare en anbefalling ;)

8035542[/snapback]

 

Jeg har grønne parklys å ble tatt med disse da jeg stod parkert. De ba meg også fjerne dem, så da spurte jeg enkelt å greit om de hadde parklyspærer på seg, siden bilen min iallefall ikke ville være i forsvarsmessig stand uten parklys i det hele tatt. De gikk med på å la meg kjøre videre såfremt at jeg bytta dem på bensinstasjonen.

Hadde riktignok bare silikonhetter på parklysa så var bare å dra av dem. - ikke at jeg gjorde det men...

 

Men røde skiltlyspærer?! :cry:

Lenke til kommentar
fjern de lysa, du risikerer bare bøter uansett.

 

Jeg hadde noen lyse lyse blå parklys. Purken kom ut av bilen og ga meg en advarsel + at jeg måtte fjerne lysa mens de så på. Så la de Fast and Forius lysa dine være ;) bare en anbefalling ;)

8035542[/snapback]

 

Joa, men xenon er jo helt vanlig i nyere biler, og lyser jo bedre. Så det er jo ikke bare en jalla styling ting. ;)

 

Jaja, vi får se.. er jo smal sak og fjerne uansett.

8038902[/snapback]

 

Xenon som er levert originalt med en bil lyser bedre, ei heller har jeg opplevd at slike lykter blender, i motsetning til hva mange påstår. Derimot har jeg flere ganger opplevd å bli blendet av eldre biler som åpenbart har ettermonterte xenonkit. Det er ikke sikkert reflektorene på bilen din sprer lyset fra xenonpæren korrekt, dette er en av grunnene til at politiet slår ned på ettermonterte xenonkit.

Lenke til kommentar
fjern de lysa, du risikerer bare bøter uansett.

 

Jeg hadde noen lyse lyse blå parklys. Purken kom ut av bilen og ga meg en advarsel + at jeg måtte fjerne lysa mens de så på. Så la de Fast and Forius lysa dine være ;) bare en anbefalling ;)

8035542[/snapback]

 

Joa, men xenon er jo helt vanlig i nyere biler, og lyser jo bedre. Så det er jo ikke bare en jalla styling ting. ;)

 

Jaja, vi får se.. er jo smal sak og fjerne uansett.

8038902[/snapback]

 

Xenon som er levert originalt med en bil lyser bedre, ei heller har jeg opplevd at slike lykter blender, i motsetning til hva mange påstår. Derimot har jeg flere ganger opplevd å bli blendet av eldre biler som åpenbart har ettermonterte xenonkit. Det er ikke sikkert reflektorene på bilen din sprer lyset fra xenonpæren korrekt, dette er en av grunnene til at politiet slår ned på ettermonterte xenonkit.

8040942[/snapback]

 

 

 

bilen bak ser ut som et diskolys ja:P røde kjørelys bak pluss skilt lys;O syns det ikke blei så bra:/

 

 

skal heller sote blinkers og baklyktene xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...