Gå til innhold

C&C Tiberium Wars demo - ute og hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lenge man har en akseptabel bredbåndstilkobling, er det vel greit.. Lastet ned 1 gig i dag med gjennomsnittsfart på 457 kb/s, det er jo ikke til å grine av.

@stikkontakten: håper C&C også kan zoome ut og inn med mushjulet slik som i SC, det er faktisk den største nyvinningen kontrollmessig i et RTS som jeg kan huske. Forsøker stadig vekk å zoome inn og ut av websider o.l med den funksjonen, men funker dårlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Til deg som hadde problemer med farten, har du fortsatt problemer? Nå ligger min rundt 400kb/s, ingen problemer her i gården

Endret av demeyfint
Skrevet (endret)

merkelig. jeg ligger på 42 min remaining her.. og jeg har bare lastet ned i ti min eller noe. Men 1200 MB / 400 kb/s er jo omtrent 50 minutter, så det stemmer med fart osv her.. vet ikke hvorfor andre har problemer

Og - det går jo an å avinstallere Link etter du har installert demoen

Endret av demeyfint
Skrevet
merkelig. jeg ligger på 42 min remaining her.. og jeg har bare lastet ned i ti min eller noe. Men 1200 MB / 400 kb/s er jo omtrent 50 minutter, så det stemmer med fart osv her.. vet ikke hvorfor andre har problemer

Og - det går jo an å avinstallere Link etter du har installert demoen

8032562[/snapback]

Mulig folka blir delt utover flere servere. :hmm:

Skrevet

Da har jeg lastet den ned fra EA Link. Gikk fort gitt, 20 minutter. Gleder meg til å prøve, har sett fram til dette spillet lenge :)

Skrevet

Da har jeg spilt demoen litt.. Systemkravene til spillet var faktisk ganske så overkommelige. Til og med min pc greide å kjøre det, hehe (specs i profil).

Det ser veldig lovende ut og dette er nok noe jeg kommer til å kose meg med en god stund når fullversion kommer ut.

Har såvidt prøvd Supreme commander, et annet RTS-spillet som er kommet på markedet, men det krever jo så bra pc at jeg sliter med å få 15 fps på det laveste detaljnivået..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...