Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Lydkvaliteten på N95 er for mange mer enn god nok, og med et par Koss PortaPro kan man kastrere sin iPod eller selge den på ebay.

 

Så det er ikke bare overdrevet alt det Nokia selv sier om telefonen. For meg som er partyfotograf, musikkinteressert, men ikke hi-fi-interessert, total mangelfull på retningssans, Nintendo-fanatiker og teknofreak, er dette en telefon man skulle tro var utviklet til meg alene :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om man får kjøpt 4GB MicroSD et sted? Har sett screenshots av N95 med 4GB-kort, så de støttes visstnok 100%.

8357985[/snapback]

 

4GB MicroSD (SDHC) kort er underveis. Etter det jeg kan se så støtter ikke første versjon av N95 SDHC noe som begrenser kapasiteten til 2GB MicroSD kort.

 

E90 har SDHC støtte og vil derfor kunne bruke 4GB og større MicroSD kort. Det går teorier om at N95 kanskje kan oppgraderes til å støtte SDHC via FW oppgradering, men jeg har ikke funnet noe konkret på dette enda.

Lenke til kommentar
Verdt å vite at man må konvertere filmer uansett, i det minste minske dem i størrelse. N95 klarer av ganske naturlige årsaker ikke å spille av musikkvideoer på 4 min i Mpeg-4 på 70MB.

 

Enig med THacker at abonnementsløsninger er noe herk. Vil tro at det ganske raskt kommer en patch til TomTom som gjør at den støtter den innebygde GPS'en. Versjon 6 til 3rd edition virker forsåvidt på N95, men foreløpig kun med ekstern GPS-enhet.

 

Noen som vet om man får kjøpt 4GB MicroSD et sted? Har sett screenshots av N95 med 4GB-kort, så de støttes visstnok 100%.

8357985[/snapback]

 

Disse screenshotsene vil jeg gjerne se...om du finner dem igjen. Link?

 

All informasjon jeg har sett så langt sier at telefonen bare støtter 2gb, men at den "kanskje" kan støtte 4gb etter en fremtidig FW oppdatering.

Det er visst også mulig at begrensningen ligger i HW...

Lenke til kommentar

Ville tatt dette bildet med en liten klype salt. Tror ikke på SDHC støtte før jeg får det bekreftet fra flere hold.

 

MEN på denne siden så hevder de at N95 støtter SDHC. Igjen.. man skal ikke stole 100% på alt man leser på nettet.

 

Edit: glemte linken

Endret av akseln
Lenke til kommentar
har noen spm:

 

Er det ikke 3G på n95?

Når kommer den til lefdal ?

 

De som har den fortell hvordan den er.. er veldig spent

8359365[/snapback]

 

 

Makan.....

 

Er det umulig å sjekke opp litt selv eller?

 

Har vel vært skrevet mye om denne modellen i det siste. Hva med å sjekke opp lit selv, feks nokia.no, evt google litt...

Ring Lefdal da vel....

 

 

Hmm, går det an å ringe med N95? Er det taster på N95?

 

Blir irritert jeg...

Lenke til kommentar

Ka i alle daga. Hvor i utlandet kjøpte du Smile123 og Poizon deres N95? Og til hvilken pris?

 

Kunne dere tatt en mengde bilder av den? Vet det er haugevis av bilder av den, men blir alltid så glad når jeg ser bilder fra andre vinkler! :)

Om dere har tid kunne dere godt også tatt noen filmsnutter, gjerne av GPS-funksjonen siden det er mange som lurer på hvodan den fungerer uten å kjøpe noen ekstra-tjenester.

 

Blææ, vil ha min NÅ! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...