Gå til innhold

Dra over filer til X360


Po[wP]ow

Anbefalte innlegg

Hvordan drar jeg over f.eks. musikk til min Xbox 360?

Jeg har kobla Xboxen opp til pcen, men jeg får ikke dratt noen ting over, og i tillegg finner jeg heller ikke alt av musikken jeg har lasta inn i Windows Media Player 11.

Jeg finner en spilleliste som jeg har lagd, og som det er 11 GB med musikk i, men den finner bare ett band.

Noen som har litt peiling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du kan bare streame fra pc. Ikke fysisk flytte filene over. At alt kommer opp som et band kan være dårlig id3 taging?

8021317[/snapback]

Vel, det må jo være en grunn til at man har en harddisk på 14GB og at man kan kjøpe en ekstra harddisk?

Man har jo ikke så mye plass bare for å laste ned demoer og trailere, det ville jo vært dumt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
du kan bare streame fra pc. Ikke fysisk flytte filene over. At alt kommer opp som et band kan være dårlig id3 taging?

8021317[/snapback]

Vel, det må jo være en grunn til at man har en harddisk på 14GB og at man kan kjøpe en ekstra harddisk?

Man har jo ikke så mye plass bare for å laste ned demoer og trailere, det ville jo vært dumt.

8021391[/snapback]

 

har du levd under en stein eller?

 

man kan bare bruke den offisielle Hd til å lagre, trailere, demoer, save games osv.

 

fra en ekstern hd kan du BARE srtreame ting, som musikk og film

Lenke til kommentar
ow,25/02-2007 : 14:13]
du kan bare streame fra pc. Ikke fysisk flytte filene over. At alt kommer opp som et band kan være dårlig id3 taging?

8021317[/snapback]

Vel, det må jo være en grunn til at man har en harddisk på 14GB og at man kan kjøpe en ekstra harddisk?

Man har jo ikke så mye plass bare for å laste ned demoer og trailere, det ville jo vært dumt.

8021391[/snapback]

 

har du levd under en stein eller?

 

man kan bare bruke den offisielle Hd til å lagre, trailere, demoer, save games osv.

 

fra en ekstern hd kan du BARE srtreame ting, som musikk og film

8021613[/snapback]

Men det gikk jo på Xbox, da burde det jo gå på Xbox 360. Og man trenger ikke en 14GB HD for save games, demoer og trailere. I tillegg får man kjøpt en Xbox Hd med 20GB kapasitet for 700-800kr. Hvem bruker så mye penger på å ha mere plass til demoer man ikke kommer til å spille i mer enn 2-3 ganger?

Lenke til kommentar
Jeg bruker heller 14GB på demoer, trailere og save games, enn på musikk jeg hører på en sjelden gang. Vil jeg høre på musikk samtidig som jeg spiller, skrur jeg enkelt og greit på PCen.

8021767[/snapback]

La oss si at du har kjøpt en harddisk da, du har ca. 35GB plass på Xboxen din. Og du kan hva? du kan laste ned alle demoene/trailere (save games tar ikke plass). Men har du bruk for det?

 

Det kan jo være litt bedre å høre på musikken på xboxen mens du spiller med surround annlegg. Eller kanskje hvis du vil dra over filmer til xboxen og se dem på en 42" LCD tv i stedenfor en 17"/19" pc skjerm.

 

Jeg mener ikke å krangle, jeg føler bare at det ikke gir noen mening i at man ikke kan dra over ting.

Lenke til kommentar
Det kan jo være litt bedre å høre på musikken på xboxen mens du spiller med surround annlegg. Eller kanskje hvis du vil dra over filmer til xboxen og se dem på en 42" LCD tv i stedenfor en 17"/19" pc skjerm.

8021815[/snapback]

Det er ikke noe problem å gjøre dette, det må bare gjøres ved streaming istedet for direkte fra harddisken.

 

Men jeg er egentlig enig med deg; det hadde vært praktisk å kunne flytte over hva som helst til harddisken.

Lenke til kommentar
ow,25/02-2007 : 15:08]Det kan jo være litt bedre å høre på musikken på xboxen mens du spiller med surround annlegg. Eller kanskje hvis du vil dra over filmer til xboxen og se dem på en 42" LCD tv i stedenfor en 17"/19" pc skjerm.

8021815[/snapback]

Det er ikke noe problem å gjøre dette, det må bare gjøres ved streaming istedet for direkte fra harddisken.

 

Men jeg er egentlig enig med deg; det hadde vært praktisk å kunne flytte over hva som helst til harddisken.

8021860[/snapback]

Ja, sant det. Det er fult mulig, men det er ikke alltid man har mulighet til nett eller kommunikasjon med PC.

Lenke til kommentar
Jeg bruker heller 14GB på demoer, trailere og save games, enn på musikk jeg hører på en sjelden gang. Vil jeg høre på musikk samtidig som jeg spiller, skrur jeg enkelt og greit på PCen.

8021767[/snapback]

La oss si at du har kjøpt en harddisk da, du har ca. 35GB plass på Xboxen din. Og du kan hva? du kan laste ned alle demoene/trailere (save games tar ikke plass). Men har du bruk for det?

 

Det kan jo være litt bedre å høre på musikken på xboxen mens du spiller med surround annlegg. Eller kanskje hvis du vil dra over filmer til xboxen og se dem på en 42" LCD tv i stedenfor en 17"/19" pc skjerm.

 

Jeg mener ikke å krangle, jeg føler bare at det ikke gir noen mening i at man ikke kan dra over ting.

8021815[/snapback]

 

Det problemet tar jeg når jeg har en 35GB harddisk til 360n :D Men jeg forstår hva du mener, og er ganske enig. De har vel gjort det slik, for å begrense bruken av piratkopiert musikk og film.

Lenke til kommentar

Jeg kan tenke meg det blir litt stress hvis man skal streame høy-kvalitets video fra PC'en til Xbox'en. Har ikke prøvd det selv, X360 har ikke særlig god support for filformater og codecs og støtter nesten ingenting av det jeg har. Men når Media Center på Xbox'en har en responstid på flere sekunder når den er koblet opp til PC'en, slik som hos meg, har jeg ikke noe særlig tro på at det vil være mulig å spille av video i 1080p HD-DVD kvalitet ved streaming.

 

Glad jeg har koblet PC'en direkte til TV'en.

Lenke til kommentar
ow,25/02-2007 : 14:13]
du kan bare streame fra pc. Ikke fysisk flytte filene over. At alt kommer opp som et band kan være dårlig id3 taging?

8021317[/snapback]

Vel, det må jo være en grunn til at man har en harddisk på 14GB og at man kan kjøpe en ekstra harddisk?

Man har jo ikke så mye plass bare for å laste ned demoer og trailere, det ville jo vært dumt.

8021391[/snapback]

 

har du levd under en stein eller?

 

man kan bare bruke den offisielle Hd til å lagre, trailere, demoer, save games osv.

 

fra en ekstern hd kan du BARE srtreame ting, som musikk og film

8021613[/snapback]

Men det gikk jo på Xbox, da burde det jo gå på Xbox 360. Og man trenger ikke en 14GB HD for save games, demoer og trailere. I tillegg får man kjøpt en Xbox Hd med 20GB kapasitet for 700-800kr. Hvem bruker så mye penger på å ha mere plass til demoer man ikke kommer til å spille i mer enn 2-3 ganger?

8021680[/snapback]

 

De som kjøpte core-versionen av Xbox 360 der det ikke følger med harddisk?

Lenke til kommentar
Men det gikk jo på Xbox, da burde det jo gå på Xbox 360. Og man trenger ikke en 14GB HD for save games, demoer og trailere. I tillegg får man kjøpt en Xbox Hd med 20GB kapasitet for 700-800kr. Hvem bruker så mye penger på å ha mere plass til demoer man ikke kommer til å spille i mer enn 2-3 ganger?

Po[wP­]ow:

 

Hold Kjeft!

Sett deg ned!

Smell ett egg i panna!

Se for deg at du nå sitter midt på en fotballbane mens alle på tribunen ler av deg, og hvor flaut det er.

Så flau burde du være nå.

 

:ph34r:

 

Bush må dø!

Lenke til kommentar
Eeller bare kjøpe en ekstern hdd med eSata og usb tilkobling, for så og kunne hente filer raskt fra en pc, så kunne se bilder, filmer og høre på musikken som du har lagt på hdd`n (den eksterne) ;)

8022076[/snapback]

Bare jeg som har tabba meg ut?

Har en eSATA disk, kobler den til med USB på Xboxen men får ikke opp harddisken på Xboxen...

Formatere harddisken på nytt, og ha hele harddisken som FAT32?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...