Gå til innhold

Norsk etterretning til å stole på?


Anbefalte innlegg

Jeg har aldri sett så mye udokumenterte og paranoide påstander som i denne tråden. "Brevet" som er presentert på side 1 overbeviser meg ikke om trådstarters seriøsitet da det bla. mangler tidspunkt for når disse handlingene har funnet sted og hvem som har skrevet brevet. Det virker på meg litt uforståelig at noe offentlig organ ansetter personer for å pusse vannrør som er inni veggen.

 

Jeg håper dette bare er en dårlig spøk fra trådstarters side, eller at det blir presentert noen påstander som faktisk kan diskuteres. Trådstarter har tydligvis gjor seg opp en mening om dette med bakgrunn i noe skrevet materiale og jeg ønksker at han deler disse kildene med oss andre så vi også kan ta stilling til problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne tråden er stort sett full av tull og rimer på Torsk hettering vil og klore få. Jeg tror det er en kode for et eller annet, kanskje det bør komme opp i neste krim.

 

Denne stenges og det er ikke grunnet utpressing fra drapslystne topptrente kaniner. Man kan gjerne opprette en seriøs tråd og diskutere norsk etteretning, men ettersom denne tråden i følge siste etteretningsrapport på intranet har høy risiko for spam, trolling og flamebating så vurderes forumtrusselen som så stor at den stenges. For forumets sikkerhet sin skyld.

 

Reaksjon på moderering gjøres på pm :)

 

mba0403l.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...