Laze Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 ITAvisen-gjengen, som står bak den eminente podcasten http://www.itavisen.no/services/podcast prøver seg i disse dager på video-podcast. De har nå kommet til tredje episode, og i siste del av programmet tar de en kikk på PS3; Motorstorm, og VF5. Det er lite med sjokkerende oppdagelser eller konsollkrignærende kommentarer, men det kan jo være av interresse likevel : http://video.google.com/videoplay?docid=45...769392782&hl=en
WangenPs3 Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 de visste tydeligvis ikke hvorfor VF 5 ikke hadde online da:p
UrgeLoL Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 hehe, nei Men itavisen er jo kjent for slike ting
Cryovat Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 (endret) Hva, ITAvisen produserer faktisk noe? Trodde alt de gjorde var å lage tvilsomme oversettelser av Mac-positive/Windows-kritiske artikler fra amerikanske blogger. Endret 24. februar 2007 av Cryovat
wise Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hei og hå Cryovat: Har du sjekket itavisen.no/spill i det siste? Ganske mye godt, egenprodusert spillstoff der, tør jeg påstå. WaangenPs3: Når vi tok opp Klikk, var VF5-koden rykende fersk, og jeg hadde rukket å få med meg kun noen kjappe timer med spilling, uten at jeg hadde tid å sette meg noe særlig i dybden. Derfor. Det kommer masse mer inngående PS3-dekning både i video- og tekstform nærmere 23. mars. Hilsen Thomas, itavisen
WangenPs3 Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hei og hå Cryovat: Har du sjekket itavisen.no/spill i det siste? Ganske mye godt, egenprodusert spillstoff der, tør jeg påstå. WaangenPs3: Når vi tok opp Klikk, var VF5-koden rykende fersk, og jeg hadde rukket å få med meg kun noen kjappe timer med spilling, uten at jeg hadde tid å sette meg noe særlig i dybden. Derfor. Det kommer masse mer inngående PS3-dekning både i video- og tekstform nærmere 23. mars. Hilsen Thomas, itavisen 8016743[/snapback] Riktig riktig. Skjønte bare ikke helt hvordan dere kunne si at X360 versjonen skulle få online og ikke Ps3. Det er jo utviklerne selv som har latt være med å ta med denne funksjonen grunnet at det ikke funker med lag. Husker jegs pilte DoA 4 online og det var aldri noe morsomt. Slike spill er egentlig ment for kameratgjenger....Det er da det er moro:)
wise Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Jepp. En misforståelse. Virtua Tennis 3 er ikke online på PS3, mens 360-versjonen støtter Live-spilling - mest sannsynlig trakk jeg litt raske konklusjoner der i forhold til VF5. Sånt skjer når man har litt dårlig tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå