Gå til innhold

hvordan lage vann kjøling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten kommentarer til emnet forøvrig; ser noen nevner at det er vanskelig å få tak i kopper, samt at blikkenslager er nevnt...

 

Stikk innom ditt lokale e-verk eller et tavlemontasjefirma, om du skulle ha noe slikt i næheten. Skal godt gjøre seg at ikke de har noen rester av 50x10mm kopperskinner :)

Lenke til kommentar
Uten kommentarer til emnet forøvrig; ser noen nevner at det er vanskelig å få tak i kopper, samt at blikkenslager er nevnt...

 

Stikk innom ditt lokale e-verk eller et tavlemontasjefirma, om du skulle ha noe slikt i næheten. Skal godt gjøre seg at ikke de har noen rester av 50x10mm kopperskinner :)

8334594[/snapback]

 

Det var vel jeg som hadde litt problemer med kobberet, Jeg kunne ha fått tak i noe igjennom leverandørene til el firmaer, men det hadde kostet så vledig mye.

 

Så jeg snakka med en i australia som hadde noe liggendes som han kunne sende. Men så fant jeg noe i et skap på verkstedet da jeg lette etter borr.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
sjøner enda ikke hvorfor jeg bare ikke kan bruke en tank jeg

8333082[/snapback]

Du kan lage en tank hvis du absolutt vil. Det de andre prøver å si er at du trenger ikke noen tank. Tanken er, såvidt jeg vet, den delen som har størst fare for å lekke i en vannkjøling. I tillegg reduserer den flowen uten å gi noe spesielt igjen for det. Kanskje det ser "kulere" ut, det er vel smak og behag.

 

Istedet for å lage en tank, bruker du bare en sånn T-kobling med ventil på. Du heller vann inn i koblingen, som om den var en tank. Jeg holder meg i hvertfall til T-kobling fra nå av, siden tanken min sprakk i forrige uke. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...