Gå til innhold

hvordan lage vann kjøling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Skylinepower.

 

Så i brukerprofilen din at du er 13 år eller blir det i år. Det å lage vannkjøling er ikke så lett som man kan tro ^^ Jeg har hatt en rekke vannkjølingslogger her på forumet om prosjekter som egentlig rett å slett har godt rett til h*******. Jeg var selv 12 eller 13 år husker ikke helt. Men det jeg anbefaler deg visst du skal lage er og forsikre deg om at du har penger og tilgang på utstyr. Og få gjerne hjelp av noen som er flinke med slikt.

 

Anyway, er ikke vits i å spørre om bilder å slikt. Er bare å søke på forumet så finner du et dusin av vannkjølingslogger. Stikk foressten innom Skrue sine han er vel den beste inne her på forumet til å bygge skulle jeg tro? (Uten bruk av fresmaskiner ol.)

 

Håper dette var til hjelp.

 

El NetZor

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe artig at det plutselig så mange som er inni å lave vannblokk nå.

 

Går på mekanisk, og hele neste uke så har jeg ikke noe å gjøre, og vi skal være på verkstedet hele den uken, så kansje jeg hopper på trenden om å lave blokk.

 

Skal snakke litt med læreren, og om jeg får tak i noe rimelig kobber, så kommer jeg nok til å lave blokk.

Lenke til kommentar

Det er vel sånn at nr1 er best om du har en kraftig pumpe og mye flow.

 

Jeg har jo bigwater pumpe med bigwater radiator, det er vel ikke flow som er prioritert høyest på det settet.

 

Om ingen har noe veldig overbevisendes å si så tror jeg jeg kommer til å gå for nr,2 siden jeg ikke har noen system som er så veldig flow vennelig.

 

Men det kan også være jeg er helt på jorde med dette flow greiene...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...