Gå til innhold

Resistance: Fall of Man informasjonstråd


WangenPs3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spelet fekk 6/10 i siste utgåve av Gamereactor.

Ikkje noko å skrive heim om vil eg sei.

8181565[/snapback]

 

Ja gamereactor dreit seg ut der ja. Høres jo bare teit ut: 6/10.. hallo! når ign sa 9,1/10

8344696[/snapback]

 

Samme med eurogamer, de ga også 6/10.

 

Og den er kanskje den mest respekterte siden der ute..

 

edit: Er nok ign som driter seg ved å gi spillet 9.1 ;)

Endret av Nvidia89
Lenke til kommentar
Spelet fekk 6/10 i siste utgåve av Gamereactor.

Ikkje noko å skrive heim om vil eg sei.

8181565[/snapback]

 

Ja gamereactor dreit seg ut der ja. Høres jo bare teit ut: 6/10.. hallo! når ign sa 9,1/10

8344696[/snapback]

 

Samme med eurogamer, de ga også 6/10.

 

Og den er kanskje den mest respekterte siden der ute..

 

edit: Er nok ign som driter seg ved å gi spillet 9.1 ;)

8345254[/snapback]

 

Jeg syns ingen driter seg ut ved å gi en bestemt karakter til et hvilket som helst spill. Om én anmelder gir 1/10 og en annen 10/10 til samme spill, så har vel ingen av dem feil. Karakteren er subjektiv.

Men om det som står i anmeldelsen ikke samsvarer med spillet i det hele tatt, så kan jeg være enig i at leggen er brun. :)

Lenke til kommentar

-->Etter å ha lest gjennom første side i denne tråden skulle man nesten tro det er snakk om verdens beste FPS spill noen sinne... vel, det er det ikke.<-- **Dette var altså satt litt på spissen, for de som ikke skjønte det.** You know who you are ;)

 

Det er et helt gjennomsnittlig FPS spill med helt ok grafikk. Egentlig synes jeg grafikken på spillet ble litt blass etter min smak, men helt grei, ikke revolusjonerende shit liksom. Styringa/siktinga i spillet var litt så som så, men det kommer mere av at sikting generelt er no drit i FPS på konsoll i forhold til på PC uansett :) Dette ble også bedre etter hvert da jeg hadde fått litt mer teken på det. Det er jo heldigvis også en ørliten form for autoaim/lock-on når du først får siktet på fienden og begynner å skyte.

 

Våpnene er faktisk litt kule, og noen av dem har en virkelig følelse av p0wah! over seg når du skyter, men noe av illusjonen forsvinner selvsagt i mangelen på rumble :( noe som jeg fryktet på forhånd.

 

Ellers så blir det altså et helt standard skytespill. Spring, skyt, søk dekning, kast granat, skyt, spring, skyt osv. Spillet minner veldig om Call of Duty med aliens i stedet for tyskere, og hadde det ikke vært coop på det så tror jeg faktisk ikke jeg hadde giddet å runde det.

 

For det er coop modus som redder spillet fra det middelmådige for meg, og det faktum at spillet har coop er bare rett og slett herlig. Jeg er så lei å springe rundt omkring og skyte alt som kommer mot meg alene, det blir rett og slett kjedelig, men med coop så forsvinner denne følelsen helt. ALLE FPS spill til konsoll skulle hatt coop, det er rett og slett latterlig at de ikke har det! Bare det at man kan sitte sammen med en kompis å spille er verdt et kjøp.

 

Redigert med kommentar i første setning for å tilfredsstille de hungrige selverklærte überforumoffiserene.

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar
Etter å ha lest gjennom første side i denne tråden skulle man nesten tro det er snakk om verdens beste FPS spill noen sinne... vel, det er det ikke.

8345867[/snapback]

 

Synes virkelig du kunne spart deg den der. Wangen gir uttrykk for at han syns at dette er et bra spill med en setning. Etter det forholder han seg helt objektivt og på sak. :hrm:

Lenke til kommentar

Har ikke jeg krav på egne meninger? Jeg synes det ble litt i overkant i første side av tråden... det angår altså flere innlegg enn Wangen sitt... Så ikke kom her DU å fortell meg at jeg kunne spart meg den der. Kanskje du skulle komme med noe produktivt annet enn å klage over at jeg sier noe negativt. Jeg er forsåvidt ganske objektiv selv i mitt innlegg. ;)

Lenke til kommentar

Lurer på om det er samme "problem" med dette spillet som med Motorstorm multiplayer ang kjøp i USA?

 

er i USA nå og kjøper en PS3 i morgen. kjøper ikke Motorstorm før jeg kommer tilbake til Norge så jeg får europeeiske servere.. Men er det slik på Resistance også, evnt andre spill som er slik?

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...