Kvalheimaren Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Halloen... Eg har nettopp kjøpt meg Battlefield 2142, men eg kan ikkje spele før eg ar ein bruker... MEn det går ikkje.... han vil ikkje koble seg opp til EA serveren... PLEASE HELP ME !!!
Dipso Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Halloen...Eg har nettopp kjøpt meg Battlefield 2142, men eg kan ikkje spele før eg ar ein bruker... MEn det går ikkje.... han vil ikkje koble seg opp til EA serveren... PLEASE HELP ME ! 7987746[/snapback] Så er problemet at du ikke får opprettet bruker, eller at den du har opprettet ikke funker i spillet? Får du til å logge på sidene til electronic arts / battlefield?
tha78 Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Halloen...Eg har nettopp kjøpt meg Battlefield 2142, men eg kan ikkje spele før eg ar ein bruker... MEn det går ikkje.... han vil ikkje koble seg opp til EA serveren... PLEASE HELP ME ! 7987746[/snapback] Windows blokkerer tilgangen til internett kanskje?.
Snerk Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 På tirsdager er EA sin master server noen ganger nede pga "maintenance".... Funker det nå?
Brian Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Hvilken brannmur og antivirus kjører du? Det kan hende du ikke har tillatt 2142 til å passere brannmuren for eksempel.
Kvalheimaren Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Skrevet 21. februar 2007 Hvilken brannmur og antivirus kjører du? Det kan hende du ikke har tillatt 2142 til å passere brannmuren for eksempel. 7988768[/snapback] EG har AVG 7.5.....
Licht Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Det gikk veldig tregt å logge seg på i går (men du kom inn, med litt tålmodighet). Prøv igjen i dag, og se om det virker bedre.
ttt Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Battlefield har ein eigen kategori under "Spillforum - for de mest omdiskuterte". Tråden flyttast derfor dit. Emnetittelen er og endra så den forklarer kva problemet ditt er.
n4w Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Du har registrert brukeren din hos EA da? Men har du prøvd og kople ut brannmuren? Tror d kan hjelpe
Den Polse Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg hadde samme problemet. For min del var det visstnok chipset driverne på hovedkortet eller noe slikt som var syndern. (Asus A8N32 SLI Deluxe). Så ved å oppdatere disse (husker ikke om jeg flasha bios eller hva som jeg gjorde) da funka ihvertfall alt som det skulle.
Toast Is Pimp! Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg hadde samme problemet. For min del var det visstnok chipset driverne på hovedkortet eller noe slikt som var syndern. (Asus A8N32 SLI Deluxe). Så ved å oppdatere disse (husker ikke om jeg flasha bios eller hva som jeg gjorde) da funka ihvertfall alt som det skulle. 8133892[/snapback] Det høres helt rart ut. Må da være noe med driverne på nettverkskortet da (for din del "Den Polse")
Den Polse Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Nei, det var chipset driverne. Har egentlig ikke alt for mye peiling på denslags, men fant etter mye leting på nettet at det var en av flere grunner som kunne gjøre at man ikke fikk connecta. Da jeg oppdaterte disse funka alt og aldri hatt noe problem siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå