Gå til innhold

Battlefield 2142- får ikkje oppretta bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloen...

Eg har nettopp kjøpt meg Battlefield 2142, men eg kan ikkje spele før eg ar ein bruker... MEn det går ikkje.... han vil ikkje koble seg opp til EA serveren...

PLEASE HELP ME :ohmy: !!! :hmm::hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Halloen...

Eg har nettopp kjøpt meg Battlefield 2142, men eg kan ikkje spele før eg ar ein bruker... MEn det går ikkje.... han vil ikkje koble seg opp til EA serveren...

PLEASE HELP ME :ohmy: ! :hmm:  :hmm:

7987746[/snapback]

Så er problemet at du ikke får opprettet bruker, eller at den du har opprettet ikke funker i spillet?

Får du til å logge på sidene til electronic arts / battlefield?

Skrevet
Halloen...

PLEASE HELP ME :ohmy: ! :hmm:  :hmm:

7987746[/snapback]

Windows blokkerer tilgangen til internett kanskje?.

Skrevet

Battlefield har ein eigen kategori under "Spillforum - for de mest omdiskuterte". Tråden flyttast derfor dit. Emnetittelen er og endra så den forklarer kva problemet ditt er. :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde samme problemet. For min del var det visstnok chipset driverne på hovedkortet eller noe slikt som var syndern. (Asus A8N32 SLI Deluxe). Så ved å oppdatere disse (husker ikke om jeg flasha bios eller hva som jeg gjorde) da funka ihvertfall alt som det skulle.

Skrevet
Jeg hadde samme problemet. For min del var det visstnok chipset driverne på hovedkortet eller noe slikt som var syndern. (Asus A8N32 SLI Deluxe). Så ved å oppdatere disse (husker ikke om jeg flasha bios eller hva som jeg gjorde) da funka ihvertfall alt som det skulle.

8133892[/snapback]

Det høres helt rart ut.

Må da være noe med driverne på nettverkskortet da (for din del "Den Polse")

Skrevet

Nei, det var chipset driverne. Har egentlig ikke alt for mye peiling på denslags, men fant etter mye leting på nettet at det var en av flere grunner som kunne gjøre at man ikke fikk connecta. Da jeg oppdaterte disse funka alt og aldri hatt noe problem siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...