.dat Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Du vil finne idioter i alle slags spill, desverre.
dymoletratag Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 For dere som vil ha public teamwork på BF2: Project Reality
TommyTii Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Skjønner hva du mener.. vell vi har hatt noen av disse Fagsene i vår klan... det begynte bra når vi var 5 og et squad så kom disse horene!! sattan det var sånn folk som feks joiner andre teamet og sette Gaymores på spawnpoints... så vi kjøpte vår egen server vis du er retard er det .ban X med en gang :] for ingen liker nuubs tbh.... har faktisk nesten slutta fordi folk starta og leava klanen.. har vært i den siden starten vell takk for meg
Hotel Papa Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 (endret) Jeg irriterte meg over de samme tinga som det trådstarter og mange andre gjør. Men så begynnte jeg å spille på inf only servere, klart kan jeg klare meg uten en tanks og litt helikopter, også slipper du i tillegg alle de idiotene som TKer for å få et fly osv. Altså, begynn å spill på inf only servere, så slipper du å irritere deg over alle de drittungene der ute. Endret 22. februar 2007 av EvenruD
BareGjest Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 (endret) Har ikke lest gjennom samtlige poster her men er helt enig med trådstarter - mange idioter som spiller BF2. For min del så tror jeg følelsen av idioti kom da jeg begynte å bli litt god - forventer at folk rundt meg til enhver tid gjør de rette tingene i forhold til squad og teamet forøvrig (la de som har peil på fly får det forbaska flyet - sparer oss på bakken mye bråk med hostile fly?). Uansett - forventer man at samtlige spiller korrekt så er det kanskje på tide med klan. Med andre ord - noen her som har vært keen på å danne klan? Send PM ellerno, vet ikke om jeg gidder å organisere alt - men er iallefall interessert. HW.no klan hadde vært kult det .. Endret 22. februar 2007 av BareGjest
Flexo Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 ...Med andre ord - noen her som har vært keen på å danne klan? Send PM ellerno, vet ikke om jeg gidder å organisere alt - men er iallefall interessert. HW.no klan hadde vært kult det .. 8000301[/snapback] Det er jeg med på
Inaktiv bruker 2 Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Kan gjerne joine en klan hvis den består av nogenlunde oppegående mennesker som har spilt litt. Orker ikke å organisere noe selv, men er gjerne med. Send pm hvis det blir noe da, BareGjest (eller andre).
El Matador Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Kan gjerne joine en klan hvis den består av nogenlunde oppegående mennesker som har spilt litt. Orker ikke å organisere noe selv, men er gjerne med. Send pm hvis det blir noe da, BareGjest (eller andre). 8007284[/snapback] Besøk Battlefield.no's Rekrutteringsforum
Danny Boy Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Du vil finne idioter i alle slags spill, desverre. 7997416[/snapback] Ja, det stemmer nok. Av og til støter jeg borti folk som aldri klare å treffe motstandarene. De sikter bare ned i bakken og ender opp med tomt magasin i luften. Blir litt småirritert, siden det ser jo ut som om de ikke klarer å bruke musen skikkelig. Men disse folkene er som oftest kjempegreie å chatte med! Da får jeg veldig stor respekt for dem. Ofte etter det pleier jeg å følge etter han bare for å beskytte ham. Jeg hopper med glede foran fiendene da bare for å redde han Blir glad av å se at han overlevte, og kanskje han klarer å drepe en i tillegg og da. Etter masse prating med han så adder vi hverandre på MSN kanskje, og snakker der i mange uker etterpå. KJempekoselig. Men til slutt så finner vi ikke på noe mer å snakke om, og da begynner det å bli ganske dødt Og så finner jeg en ny venn! Sånn som Diskusjon.no!
Flexo Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 du hørtes ut som en gøyal fyr MacGyver, hva er nicket ditt?
Danny Boy Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 (endret) Beklager, jeg glømte å nevne en ting. Jeg har ikke Battlefield 2, om du hadde lyst å spille med meg der. Men har prøvd det, kjemprebra spill Når jeg skrev det tenkte jeg på Condition Zero, siden denne tråden handler jo om det samme prinsippet? Men uansett, jeg kalte meg først for det som står her på Diskusjon.no, bare uten 007, som blir MacGyver. Men på norske servere så sa alltid folkene fake-nick til meg. De sa at MacGyver var et utbrukt og dårlig nick. Ble lei meg Derfor skiftet jeg til det vennene mine kaller meg, Danny Boy Som jeg enda kaller meg for. Syns for tiden at det er mye kjekkere å spille på engelske servere eller andre, siden de er så mye greiere der. Men kan kun spille på norske, siden der er pingen mest brukbar. Har ikke så raskt nett skjønner du. Men spiller ikke så mye for tiden nå. Har fått sansen for videoredigering og andre programmer. Legg meg til på MSN om du vil. Addressen står i bruker-profilen min Edit: Du tenker på bruker-nicket ja, slik at du kan finne meg. Lånte vennen min sin, sånn at jeg kunne prøve det litt. Husker ikke nicket hans så godt lenger nå. Endret 23. februar 2007 av MacGyver007
Mort1_s Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 ...Med andre ord - noen her som har vært keen på å danne klan? Send PM ellerno, vet ikke om jeg gidder å organisere alt - men er iallefall interessert. HW.no klan hadde vært kult det .. 8000301[/snapback] Det er jeg med på 8006529[/snapback] er med selv as! spilt endel selv nå (rank: Sergeant Major) og blir ALLTID like irritert over folk som joiner squaden din og ikke spawner på deg. hvorfor er de i squdden min da!?!? er det for å få stat-timer som squadmedlemmer.? fins omtrent aldri skikkelige squadder der folk sammarbeider. alle løper rundt i sine egne verdener og skyter fiende når de ser en. jeg synes sammarbeid er "hellig". da kan man nesten garantert vite at det flagget man går for vil man "cappe".!! er med på klan, aldri vært i klan før. og hvis jeg må paye spenn så driter jeg i det, spiller bare for gøy nå og da. og ikke på heltid, vil jo ikke dø som nerd foran pc'n tommel op for lagarbeid!
Dstrand Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 ...Med andre ord - noen her som har vært keen på å danne klan? Send PM ellerno, vet ikke om jeg gidder å organisere alt - men er iallefall interessert. HW.no klan hadde vært kult det .. 8000301[/snapback] Det er jeg med på 8006529[/snapback] er med selv as! spilt endel selv nå (rank: Sergeant Major) og blir ALLTID like irritert over folk som joiner squaden din og ikke spawner på deg. hvorfor er de i squdden min da!?!? er det for å få stat-timer som squadmedlemmer.? fins omtrent aldri skikkelige squadder der folk sammarbeider. alle løper rundt i sine egne verdener og skyter fiende når de ser en. jeg synes sammarbeid er "hellig". da kan man nesten garantert vite at det flagget man går for vil man "cappe".!! er med på klan, aldri vært i klan før. og hvis jeg må paye spenn så driter jeg i det, spiller bare for gøy nå og da. og ikke på heltid, vil jo ikke dø som nerd foran pc'n tommel op for lagarbeid! 8018702[/snapback] Samme her=) hadde vert drit fett Så splipper vi disse drittungene itilegg
Big_Mac Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Lo så jeg holdt på å tisse på meg! Genialt. Nå vet jeg hva du går gjennom når du spiller....
Zappy Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg kan leve temmelig lenge med at folk er ubrukelig og dum. Som en vant online gamer er jeg vant til det. Men grensen går jo selvfølgelig et sted. En gang i 2142 kjørte jeg en bil dypt inn i fiendens territorium. En av gutta i squadet mitt satt på og hoppet plutselig ut i fart og døde. Jeg får selvfølgelig teamkill. Jaja, shit happens. Jeg stopper bilen og ressurecter han. Jeg hopper inn i bilen og kjører videre. Like etter punisher jævelen meg for teamkill. Jeg dro tilbake og drepte jævelen, leavet squadet og gikk videre til et annet flagg.
Flekkis Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Det er så sinnsykt irriterende når noen punisher for uhell sånne folk burde hatt bank
Sayid Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 (endret) Eg synst det er irriterende når eg tar helikopteret og så har nokon som er på samme slag tar og dreper meg ved å skyte helikopteret berre for han/hun vil ha helikopteret sjølv. Liksom at den personen har retten til å bruke helikopteret heile tida. Eg er også lei av det er alltid folk som er på samme side tar og dreper lag kameratene sine og får fleire minus poeng som er dumt for han/hun. Dei øydelegger for laget og seg sjølv. Kan vel ikkje vere så vanskelig å skyte på fienden. Men det er alltid nokon som øydelegger for laget i alle spill, så det er ikkje noko å gjere med sånne. Endret 31. mars 2007 av Sayid
Troxx Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Jeg tar screenshot, og anmelder TK for HW, og vet hvilken server jeg spiller på. Da blir de forhåpentligvis bannet. Dessuten: noterer nick og legger dem til min BF2 TK for HW liste (på webside). En squad fra eget lag kom susende i en bil, kjørte rett i meg (jeg stod stille med vodnik) og døde og fikk 3x TK punish ... arrg.. Som commander ... har jeg sendt arty og 5-6 idioter fra eget lag suser inn i området og leverer hver sin tkpunish... enda fi var et pent arty mål. Kaster granat inn i smug med 4 fi ... 2-3 lagspillere løper etter granaten og dør.. og jeg blir kicket pga TK.. Spilte på en sær server... skjøt tydeligvis en admin (fi) og blir kicket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå