Gå til innhold

Sony ofrer PS3 til fordel for Blu Ray?


LarryDik

Anbefalte innlegg

Om 1 års tid så vil det ha blitt lansert så mange gode PS3 spilltitler at de som da vurderer en nyinnvestering av spillplattform vil da mest sannsynlig vurdere en PS3 opp mot en ny Gamer PC. En PS3 vil da være rimeligere, gi bedre grafikk på spill (Bluray lagringskapasitet)

 

Jeg har 800gb HD plass på pc´n min så blu-ray eller ikke den rokker ikke lagringskapasiteten. Om et år vil det være mange DX10 kort som gruser både ps3 og xbox360. Det er det allerede!

 

Den eneste grunnen til at ps3 og ps2 for den saks skyld støtter linux er for å slippe lettere unna beskattning.

 

Ps3 er en dugende god blu-ray spiller og kommer sikkert til å bli en prima spillplattform, men som pc kommer den for alltid til å stinke. Og da mener jeg ikke litt ulukt sånn matpakke glemt i sekken en uke ulukt. Nei da er det råtne egg og gamle gymsokker i skjønn forening.

7994356[/snapback]

 

Har ikke sagt at PS3 skal erstatte PC'en, men som en spillplattform opp mot en ny Gamer PC med DX10kort etc. som kjører spill flytende i 1080i så vil en PS3 falle rimeligere ut. I tillegg så får man med en Bluray spiller og mye av funksjonaliteten til en PC med på kjøpet :-) Mener derfor at Sony vil med PS3 ta kunder som tidligere har kjøpt seg ny Gamer PC annen hvert år for å ha støtte for de nyeste og råeste spilltitlene.....

Endret av Phantomwar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har 800gb HD plass på pc´n min så blu-ray eller ikke den rokker ikke lagringskapasiteten.  Om et år vil det være mange DX10 kort som gruser både ps3 og xbox360.  Det er det allerede!

 

Den eneste grunnen til at ps3 og ps2 for den saks skyld støtter linux er for å slippe lettere unna beskattning.

 

Ps3 er en dugende god blu-ray spiller og kommer sikkert til å bli en prima spillplattform, men som pc kommer den for alltid til å stinke.  Og da mener jeg ikke litt ulukt sånn matpakke glemt i sekken en uke ulukt.  Nei da er det råtne egg og gamle gymsokker i skjønn forening.

7994356[/snapback]

 

1. Nå snakket vel han du siterte om plass på en Blu-ray-disk, og ikke total harddisk-plass.

 

2. Eller fordi Linux er et knakanes godt operativsystem. Korrekt sagt: YDL er et knakanes godt operativsystem, fordi Linux bare er kjernen i systemet. Det kan vi dog diskutere i en annen tråd. Jeg stiller meg forøvrig utrolig positiv til at Sony gir oss denne muligheten.

 

3. Du kan vel holde en litt mer seriøs tone?

Lenke til kommentar
En PC kan bare erstattes av en annen PC, en konsoll er en konsoll. En konsoll som prøver for hardt å være en PC ender opp med å bli en PC  :!:

7994931[/snapback]

 

Amen broder.

En konsoll, selv ikke ps3, kunne aldri i sine villeste drømmer erstatte en PC. Det håper jeg da inderlig ikke de prøver å gjøre. Konsoll og PC er forksjellige, og det er godt at de er det. Det finnes fordeler med begge delene. Noen spill fungerer best på pc, mens andre fungerer best på konsoll. Det er derfor det finnes konsoll spillere og pc spillere. + at konsoller er generellt rimeligere enn en pc. Hvis en konsoll blir for me lik en pc mister man noe av sjarmen ved at det nettop er en konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...