Gå til innhold

Hva savner du fra "gamle" wow?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

åååååh. har sluttet nå, men kan vel dele mine meninger for det;) husker første gang jeg så wow hos en venn. Vi var i Auberdine, med hans imba noob hunter. Så fant vi et grønt sverd, og da dro vi hele veien fra Auberdine til SW(gikk hele veien). Så da vi kom tilbake crittet han "hele" 86. Det var en helt vill følelse for oss da!!

edit: Kom på litt flere ting.

Da jeg startet 11 februar(okda 12.hvem klarte å lage en account 11.feb uansett) Da jeg først så intro vidoen til Night Elf fikk jeg helt bakoversveis. Da jeg startet min lille warrior var en helt vill følelse, som jeg antar at alle andre hadde også:) Å oppleve nye steder, gjøre nye quests og sånn. Digget egentlig hele tiden helt til "alle" gjorde mc/bwl og sånn.

Den tiden da man var virkelig god og omtalt person på serveren hvis man hadde en epic lvl 52 og sånn:) det var tider det! gode tider!!

DB

Endret av DoubleIce
Skrevet
Vitsen med damage undead når det ikke funker på undead spillere?

7990736[/snapback]

Heh, men du mener vel ikke faktisk at det skal være sånn?

7990768[/snapback]

Jo. De forandra det før beta 2 (den åpne). Paladins var konger i PvP, men så fant Crapzard ut at Paladins hadde damage, så det fant på noe som "unfair damage to undead characters." Og da spesielt undead rouges.

Skrevet
Vitsen med damage undead når det ikke funker på undead spillere?

7990736[/snapback]

Heh, men du mener vel ikke faktisk at det skal være sånn?

7990768[/snapback]

Jo. De forandra det før beta 2 (den åpne). Paladins var konger i PvP, men så fant Crapzard ut at Paladins hadde damage, så det fant på noe som "unfair damage to undead characters." Og da spesielt undead rouges.

7997427[/snapback]

Ja nettopp. Jeg vet at det var slik i beta. Det ville jo vært latterlig om det fortsatte å være slik. UD's ville hatt store fordeler mot fear og poly, men ville blitt totalt eid av paladins. Latterlig.

Skrevet
Så det er greit at Paladins har mista sin eneste grunn til å være i spillet?

7998492[/snapback]

Så du mener at den eneste grunnen til å rolle en pally er for å kunne totalt knuse undeads i PvP?

Troll et annet sted pl0x.

Skrevet

7998492[/snapback]

Så du mener at den eneste grunnen til å rolle en pally er for å kunne totalt knuse undeads i PvP?

7998613[/snapback]

Nei, jeg mener at Paladins er i spillet for å bekjempe undead, og da er det ganske logisk at paladins skal daske undead spillere.

Skrevet

Hmm, når jeg tenker meg om så har vi ikke noen "henge plass" i Outland.

Ironforge er jo den ultimate "henge plassen"

7984987[/snapback]

IF er jo bare såå 2006

Skrevet

jeg savner kanskje aller mest noe som wow aldri kan få igjen. Det å møte et spill som virkelig tar meg med inn i en fantastisk verden av spenning med for meg en revolusjonerende og fantastisk eventyrgrafikk. Men nå spiller jeg wow bare pga at ingen andre spill kan måle seg. Jeg venter med spenning på age of conan og lord of the ring online som kanskje gjør at jeg kan finne en ny og spennende verden og som gjør at jeg kan bytte ut mine online venner med noen andre, samt ta med mine real life venner inn i:)

Skrevet (endret)

7998492[/snapback]

7998613[/snapback]

Nei, jeg mener at Paladins er i spillet for å bekjempe undead, og da er det ganske logisk at paladins skal daske undead spillere.

8005502[/snapback]

Paladins er i WoW for å utrydde "The Undead Scourge" (Skrivefeil :hmm: ). Undead på Horde-siden løsrev seg fra dem. Så du har feil. Hordenes undead vil også utrydde "The Undead Scourge", det vil også Horde generelt. Lær deg historien gutt.

Endret av Heart Break Kid
Skrevet

Hvis man skal starte en ny char uten boosting og lignende, går dette? Tenker det er bra få som tar lowlvl instances og at de bare vil komme raskest mulig til 70. Kommer vel an på hvilken server man er på, men finnes det noen slike servere på som er pvp? Husker jeg prøvde å starte en ny char, klarte ALDRI å finne groups til instances, måtte bare finne en guildmate som kunne ta meg igjennom.

Skrevet
Savner Captain Placeholder også. :)

7992696[/snapback]

QFT! Captain placeholder var en knakende kjekk kar jeg ble glad i!

Ellers er jeg generelt lei alt som har med TBC å gjøre, alt føles helt feil og jeg er gimp igjen. Det var morsomt å være med i et high end guild som hadde progress på lik linje med vår arge konkurrent Forte. Nå derimot er det bare klabb og babb, bare tull fra den ene enden til den andre.

Jeg gleder meg til den dagen jeg blir fanget av et annet spill og synes det er så fantastisk at jeg ikke klarer å legge det fra meg.

Skrevet
Savner Captain Placeholder også. :)

7992696[/snapback]

QFT! Captain placeholder var en knakende kjekk kar jeg ble glad i!

Ellers er jeg generelt lei alt som har med TBC å gjøre, alt føles helt feil og jeg er gimp igjen. Det var morsomt å være med i et high end guild som hadde progress på lik linje med vår arge konkurrent Forte. Nå derimot er det bare klabb og babb, bare tull fra den ene enden til den andre.

Jeg gleder meg til den dagen jeg blir fanget av et annet spill og synes det er så fantastisk at jeg ikke klarer å legge det fra meg.

8009265[/snapback]

Captain Placeholder?

Vel, Conan og Stargate Worlds kommer snart ;)

Skrevet

De som var med langt tilbake i wow original beta husker vel Captain Xero osv :p

(Det var Captain "xxxx" på alle båt / zepps før siden de ikke hadde blitt laget enda)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...