Gå til innhold

Guide: Gmail


Anbefalte innlegg

Heh..

 

Er hardware.no betalt av Google?.. Hva er dette for en reklame spoof?... Tror dere ikke folk som leser hardware.no har vett nok til å klare å bruke en online mail konto uten hjelp, og så var det for mye jobb å si noe om at det fantes alternativer?

 

Kan godt hende google har et bra produkt, men dette er ren reklame. Hva med å heller ta for seg alle de mest vanlige og liste opp litt fordeler og ulemper?

 

Veit ikke om du er blind men

 

http://www.hardware.no/nyheter/nettverk_og...t_lansert/46774

 

Jeg klarer meg ikke uten Gmail :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jeg veldig klar over. :)

 

Men; han som la inn innlegget MovieStar24 siterer la inn sitt innlegg 19/2, altså 10 måneder før artikkelen ble skrevet. Det er kanskje i overkant å beskylde han for å være blind da? Han kan vel kanskje beskyldes for ikke å ha vært synsk men det er det vel flere av oss som ikke er. ;)

Endret av kjeklulf
Lenke til kommentar
Det er jeg veldig klar over. :)

 

Men; han som la inn innlegget MovieStar24 siterer la inn sitt innlegg 19/2, altså 10 måneder før artikkelen ble skrevet. Det er kanskje i overkant å beskylde han for å være blind da? Han kan vel kanskje beskyldes for ikke å ha vært synsk men det er det vel flere av oss som ikke er. ;)

Ah, så ikke kommentaren hans. Beklager. Jeg som ikke følger med da. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Noen av dere som har fått til å lagre vedlegg på mobilen med gmail app ? jeg får kun til å åpne vedleggene, men ikke lagre de... litt irriterende da man ikke alltid har internett tilgang på mobilen..

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

At PC må være tilknyttet internet for å lese meldinger, er meningsløst å karakterisere som en ulempe, og attpåtil den alvorligste.

 

Nevn noen mailtjenester som ikke behøver dette ?. Og da mener jeg ikke mailprogram som outlook eller Thunderbird, da disse like gjerne kan knyttes mot en Gmail konto, som andre mailservere, både POP og IMAP. Jeg mener heller ikke webbaserte tjenester som lagrer mail lokalt på PC, for det kan du også få til i GMAIL, og det virker fint....

 

Skulle like å se den tjenesten som gir meg mailtilgang, uten tilgan til nettet. (Bortsett fra Posten AS)

Lenke til kommentar

Ser en feil allerede, og jeg har sett på artikkelen i under ti sekunder.

 

Man kan se mail offline, det er bare å gå på Gmail Labs, og legge til "Offline" add-on.

 

Ser først nå som -B. kommenterte det, at artikkelen er noen år gammel xD

Endret av Deem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...