Gå til innhold

Guide: Gmail


Anbefalte innlegg

Tror folk må gjøres obs på at de bør levne en kopi av meldingen sin på serveren når den lastes ned til e-postleseren :-) Har sett mange stygge saker med folk som har flyttet epost fra server til klient hver gang eposten leses, slik at når PCen formateres / kræsjer, så er alt borte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
* Internet Explorer 5.5 eller nyere (Windows)

* Netscape 7.1 eller nyere (Windows, Mac, Linux)

* Mozilla 1.4 eller nyere (Windows, Mac, Linux)

* Firefox 0.8 eller nyere (Windows, Mac, Linux)

* Safari 1.2 eller nyere (Mac)

* Opera 6.03 eller nyere (delvis støtte)

 

Såååeh...gmail støtter ikke sin "egen" nettleser chrome? :p

Lenke til kommentar
Og du glemte å se at artiklen er over 2 år gammel og at Chrome ikke var på markedet da. ;)

Nå kan du jo også se at artikkelen nettopp er «oppdatert» og har hamna på framsida til HW.no. Å legge Chrome til i listen på støtta nettlesarar er essensielt i ein slik artikkel, mtp. målgruppa.

Lenke til kommentar

Bare et par feil...

 

Det er ikke noen grense på antall filter, og absolutt ikke 20 i hvert fall (jeg har langt flere enn det). Virker ubegrensa, noe annet ville vært rart.

 

Videre er det jo ikke 5 GB, men godt over 7 GB.

 

Har brukt Gmail som min eneste e-postklient siden 2004 og kun én gang opplevd nedetid. (Ikke så lenge siden.) Har 13422 mailer i innboksen og 7388 i utboksen, så jeg er ingen "light-bruker" av e-post.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

En ulempe med gmail er at en ikke kan slette mailene direkte fra outlook. De blir slettet i outlook, men ikke fra serveren, uansett hvilke innstillinger en gjør.

 

Det er isåfall en feil med Outlook. Har satt opp med IMAP med Evolution i Linux, sletter jeg mail i Evolution blir den borte fra gmail.

Lenke til kommentar

Noen som har gode forslag til hvordan bruke Google som en backuptjeneste? Jeg ser at vi nå kan kjøpe mer lagringsplass til en fornuftig pris, men hvordan kan man enkelt synkronisere f.eks bildekatalogen min med Google? De fleste tredjepartsprogrammene virker veldig beta... Det beste er å kunne få opp "G-drive" som en stasjon i utforsker, i tillegg til muligheten å synkronisere mapper på gitt tidspunkter.

 

K.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...