Gå til innhold

Beste måten å tjene penger i lvl 70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tjener skremmende godt på knothide leather.

7998286[/snapback]

 

Hvor farmer du knothide leather?

7998747[/snapback]

 

Vel, Nagrand er bra.. Alle skinnable beasts der.. :)

7998900[/snapback]

Ja, er endel å ta i Nagrand :) Har du noen ca oversikt over hvordan forholdet er mellom knothide scraps og knothide leather når du skinner?

Lenke til kommentar
Noen som kan si med rimelig sikkerthet hva alle quester i shadowmoon og netherstorm gir i rene gull når man er lvl 70? Gjerne del opp med gruppequester og soloquester for seg selv:) Kanskje det faktisk er en oversikt der ute? :)

7997565[/snapback]

 

på lvl 60 var det i allefall 16XP til 1s, om det er annerledes på 70 har jeg ikke lest noen sted..

Lenke til kommentar
Noen som kan si med rimelig sikkerthet hva alle quester i shadowmoon og netherstorm gir i rene gull når man er lvl 70? Gjerne del opp med gruppequester og soloquester for seg selv:) Kanskje det faktisk er en oversikt der ute? :)

 

 

Jepp det er riktig, isteden for xp får man maksimum gull. Altså hvis et quest man får 12g og xp i 69 så vil man f.eks få 20g på lvl 70 :)

Lenke til kommentar

jepp jepp...i know that:)

 

Men er det noen som har lagt sammen alla gulla man har fått fra alle soloquest i dem to områdene? Dvs er det snakk om 500 eller 2000 gull tilsammen?

 

Ellers levler jeg så smått med alten min nå. Som også er enchanter. Jeg har som policy å disenchante alt som kan selges til vendor for under 2 gull. Alt over 2 gull blir solgt til vendor for så å bli sent til mainen min:)

 

Jeg vet jeg kunne solgt en del på AH, men saken er at jeg ikke har tid og lyst å drive å knote på AH. Jeg prøvde å selge 5-10 grønne items for 2 uker siden på AH. Etter 24 timer og ingen av dem ble solgt og jeg tapte rundt 2 gull på å legge dem ut så droppet jeg hele AH greiene på gear.

 

Noe annet er det jo å skinne og så selge på AH, men alle mine yrker på min main og min alt er slik at jeg kun forsyner meg selv med mats. Dvs det er ikke noe igjen å selge, og jeg har ikke tid å grinde for kun salg, da jeg også må farme rep med main og samtidig levle min alt til 70.

 

Ja hehe myyye tekst men men:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Ellers levler jeg så smått med alten min nå. Som også er enchanter. Jeg har som policy å disenchante alt som kan selges til vendor for under 2 gull. Alt over 2 gull blir solgt til vendor for så å bli sent til mainen min:)

8005756[/snapback]

 

Jeg har tatt opp den urgamle "kjøp grønne items på ah og disenchant" strategien, og det fungerer over all forventning. Da jeg begynte lå arcane dust for b.o. 3g/stk og greater planar essence for 9g/stk, så jeg kjøpte opp eller la inn bud på alle greens over lvl 61 som lå ute for mindre enn 5g. Som regel får man 2-4 dust eller 3+ lesser planar essence pr item, så her er det penger å tjene. Jeg begynte på mandag kveld med 40g på denne karakteren, nå har jeg penger og mats for rundt 300g. Ikke så ekstremt mye, men tipper jeg har brukt maks 1 time totalt på ah/disenchanting. Akkurat nå har prisene på dust falt ned mot 2g/stk, så da gjelder det å være litt tålmodig. Erfaringsvis pleier prisene å bygge seg opp igjen senere (ref Illusion Dust).

Lenke til kommentar

ja man kan nok tjene på dust osv. Men jeg liker å samle på sånt til senere enchants for meg selv og venner:) Har blandt annet 3 bank chars som jeg opp gjennom tiden har fylt opp med alt mulig rask som jeg ofte får bruk for her og der:)

 

Nei for min del ser det ut som rent gull er det som skaffer meg rikdom:)

Lenke til kommentar
Også blitt endel farming av primals, sjekke AH for hvilke som selger best, for så og farme det aller dyreste.

8007357[/snapback]

 

Jeg har lagt merke til at prisene på primals svinger voldsomt, plutselig er det noen som skal lage ett eller annet og rensker ah så prisene flyr i været. Da gjelder det å ha noe på lager som man kan putte ut ;)

 

Nei, jeg må få installert auctioneer igjen, den er et utrolig nyttig hjelpemiddel. Det er ikke få tusen gull jeg har tjent som casual ah dealer ved hjelp av auctioneer.

 

ja man kan nok tjene på dust osv. Men jeg liker å samle på sånt til senere enchants for meg selv og venner:) Har blandt annet 3 bank chars som jeg opp gjennom tiden har fylt opp med alt mulig rask som jeg ofte får bruk for her og der:)

 

Jeg pleide også å lagre absolutt alt av råvarer, hadde banken full av edelstener, metaller og alt mulig drit. Til slutt ble jeg så lei at jeg tok en skikkelig opprenskning og solgte ut all driten. Når får jeg bruk for 3 stacks av ichor of undead?:p Nå er fililosofien at jeg kun lagrer det jeg vet jeg kommer til å bruke i nær framtid. Man kan like gjerne selge og kjøpe opp igjen når man evt. trenger noe, taper ikke noe på det med mindre prisene forandrer seg voldsomt.

Endret av abraxa
Lenke til kommentar
Jeg pleide også å lagre absolutt alt av råvarer, hadde banken full av edelstener, metaller og alt mulig drit. Til slutt ble jeg så lei at jeg tok en skikkelig opprenskning og solgte ut all driten. Når får jeg bruk for 3 stacks av ichor of undead? Nå er fililosofien at jeg kun lagrer det jeg vet jeg kommer til å bruke i nær framtid. Man kan like gjerne selge og kjøpe opp igjen når man evt. trenger noe, taper ikke noe på det med mindre prisene forandrer seg voldsomt.

 

joda..sikkert en fin filosofi det:) Selv liker jeg å være selvforsynt:) Men jeg er vel kanskje ganske gnien av natur både i real life, som i spill. Gleden min er stor når jeg faktisk har noe i banken som jeg trenger, og jeg blir sint når jeg må kjøpe noe fra AH. Selv om det bare er snakk om noen få gull fra eller til.

 

Mitt formål er liksom ikke å tjene gull og bli rik i wow. Jeg er kun opptatt av å skaffe gull når jeg faktisk sparer til noe. slik som epic mount nå. Før TBC kom ut spilte jeg 6 mnd uten å trenge noe som helst som kunne kjøpes for gull.

 

Det som betyr mest i wow for meg er faktisk hva jeg har av utstyr:) Og om man blir hakket så får man sikkert ikke gulla tilbake, men man får gear som forsvinner. Så derfor gjelder det for meg å hele tiden omforme rent gull til et item:) Småparanoid? joa...men om jeg blir hakka og mister nær på 5k gull så tror jeg faktisk at jeg slutter wow på dagen, og slikt vil jeg helst unngå.

 

Men jeg har sett litt på det questene gir av gull i de to sonene som er nevnt over. Det er ca 300 quests ettersom jeg kan se utfra linken over. Og da regnet jeg at man i gjennomsnitt får 10 gull pr quest. dvs tilsammen 3000gull :) Mulig jeg tar feil her...men men...det høres lovende ut. Jeg har 1k gull i dag...3k fra dem to områdene. dvs at jeg ca må skaffe 1k gull fra levling av min alt:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...