Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva gjør du vist du blir jæv**** sur?

Bendorama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg er sammen med folk styrer jeg meg selv, kan til nød og neppe banne og slå meg på låret. Hvis jeg er alene kliner jeg til pc-musa, bordet og andre ting som er fristende. Den mest populære hos meg er å konkyle mobilen inn i nærmeste vegg.

Skrevet
for meg er det 2 type sinna heter:)(eget ord)

ene er spill sint, da slår jeg noe som allerede er dødt,kan ikke slå på tastauret, spiller på laptop.

andre er ssint på personer da hopper jeg i senga og biter i puta og drar og hopper rundt som en annen tulling, skjerer litt i senga med kniv elelr biter litt etc. siden det gjør pappa sur og da tar jeg igjenn :whistle:

jah jeg blir ikke så lett sur men når det skjer så ikke vær i min vei. Jeg slår deg ikke bare for deg til å slytte deg så jeg kan ta eller gjøre noe med det som har gjort meg sur:)

8034841[/snapback]

Kniv, hjelp :cry:

8035264[/snapback]

:devil::evil: muhaha

Skrevet

Det som jeg pleier å "roe" meg ned med når jeg virkelig er forbanna, er vell å slå til noe. Uansett hvilken gjenstand, bare smeller til mitt hardeste.

Kan ta til dømes da jeg spilte BF2, hadde den perfekte headshoten, men fikk selvfølgelig opp " there is a problem with your connection", dette resulterte i at jeg selv ble drept.. Slo så hardt i CRT-skjermen at den svartnet.. :roll:

Skrevet (endret)
Slår i puta. Skånsomt for både knoker og inventar ;)

8606609[/snapback]

Haha, akkuratt det samma gjorde jeg når Strømsgodset spilte så røva på søndag. Eneste ulempa var at jeg beregna litt feil og klinte til kanten av senga :(

Blei litt blod da ja :w00t:

Endret av jj_89
Skrevet (endret)

Når jeg sitter å redigerer et bilde, og er i sluttfasen etter å ha jobbet med det i 2t 30min så dobbelklikker jeg for å forstørre bildet, å så henger pc'n seg slik at programmet sluttes...

Da blir jeg først forbanna.... så utrolig lei meg.. er på kanten til å felle en tåre i ren frustrasjon...

Så prøver jeg dagen etter å så skjer det samme... da går det hardt utover musa, tastaturet og ørene (Slå på full guffe på mp3 å en kraftig headsett....

Aargh!

Edit: Kan føye til at når jeg er skikkelig forbanna på noen så kan jeg bite i puta, dyna, slå hardt i noe, får vondt uten å skjære en grimase, trampe hardt, banne (Selvfølgelig), ødelegge ting som ikke har noe med saken å gjøre....

så masse en gjør når man er forbanna...

Endret av Mr. Olsen
Skrevet

Da har jeg fått et fint merke av knyttneven min i skjermen.. Noen som har erfaringer med stressball? Må skaffe meg noe sånt.. Hvis ikke kommer jeg bare til å ødelegge alt som er i rundt meg når jeg blir sint.

Skrevet
Da har jeg fått et fint merke av knyttneven min i skjermen.. Noen som har erfaringer med stressball? Må skaffe meg noe sånt.. Hvis ikke kommer jeg bare til å ødelegge alt som er i rundt meg når jeg blir sint.

8623615[/snapback]

stressball funker ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...