Gå til innhold

Problemer med å laste ned pathch 2.0.8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mon tro om jeg er alene med å ha store problemer med å få ned denne patchen? Hver gang nedlastingen initieres, får jeg lastet ned de første 256kB, før alt begynner å gå virkelig tregt.

I flg min netlimiter (som overvåker trafikken) har jeg tilsammen lastet ned patchen 10-15 ganger hva størrelse angår, men data vil tydeligvis ikke legges til...

Etter en stund får jeg "There were multiple problems saving data", og en link som tar meg hit: http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=878

Jeg har prøvd alle rådene den siden gir meg, så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre... :cry:

Dette skjer på begge PCene mine. På den ene hadde jeg ikke lastet ned den forrige patchen enda, men da je gjorde det (nå nettopp) gikk det lynkjapt å få lastet ned (altså ingen problemer med forrige patch, dette gjelder bare den siste)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
HATER :thumbdown:  når det kommer patch , patch hele tiden.. ta en lang pause med patch nå.. det tar god plass på dataen -.-

7956779[/snapback]

Er du gal! :ohmy: Patch er digg! Men ja det tar litt plass... helldigvis er hardisker nesten gratis for tida :)

Edit: såg at wow mappa mi tar 12gig nå.. Det er et voksent spill! :p

Endret av kule-ku
Skrevet (endret)

En annen måte er å kjøre den i 256KB bolker. Start wow-2.0.7... -2.0.8... downloader.exe. La den ta et 256Kb "jafs" og så "cancel". Start på nytt, og den tar nye 256Kb. Rinse and repeat :)

Endret av pax1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...