skaftetryne32 Skrevet i går, 10:27 Skrevet i går, 10:27 Filmvenn skrev (19 minutter siden): Igjen, litt lite nyansert. Nesten så du vil at gutter og menn skal være ofre, siden det er ikke rettferdig at de skal være skurker når de faktisk er skurker. Jeg snakker om på et samfunnsnivå, det er tonnevis av psyke kvinner der ute, det går an å lage tv om dem også, ikke bare menn, hvor er adolesence hvor jenter myrder, hvor er exit for kvinner, hvorfor er det ikke ølhunden bjørn? Det jeg sier er at det hovedsakelig går i en retning, og det mener jeg er et problem, og for å være bittelitt on topic, ikke minst for kvinnelige skuespillere, har ikke sett en god kvinnelig psykopat siden Glenn Close sin kaninkoker karakter i fatal attraction. Filmvenn skrev (29 minutter siden): Vi har nok av serier hvor kvinner gjør dårlige og kriminelle valg uavhengig av påvirkning av andre mennesker, fra OINTB til Weeds og Nurse Jackie. Og like fullt er dette altså komedier, kvinnene fremstilles like mye som ofre som kriminelle både i Oitnb og i weeds.
Nimrad Skrevet i går, 10:48 Skrevet i går, 10:48 Meeh, jeg synes Ølhunden Berit heller tegner et ganske så snilt bilde av Tom. Han blir jo også fremstilt som et offer på samme tid som det han gjør er galt. Synes de klarte fint å få frem at det er sårbare mennesker bak alle karakterene her. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå