Gå til innhold

Lord of the Rings: Shadows of Angmar


Anbefalte innlegg

Har veldig lyst på pre-order pack men har ingen anelse om hvor jeg kan få kjøt denne den 14. april. Har spurt på Elkjøp men de har ikke kunnet gi meg noen dato. Noen her som vet om butikker hvor det vil være mulig å få kjøpt denne varen på offisiell dato?

 

Bor i Oslo. Takk for alle svar :)

 

Dere kan gjerne slenge inn kommentarer om spillet eller om dere har planlagt å spille det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Har veldig lyst på pre-order pack men har ingen anelse om hvor jeg kan få kjøt denne den 14. april. Har spurt på Elkjøp men de har ikke kunnet gi meg noen dato. Noen her som vet om butikker hvor det vil være mulig å få kjøpt denne varen på offisiell dato?

 

Bor i Oslo. Takk for alle svar :)

 

Dere kan gjerne slenge inn kommentarer om spillet eller om dere har planlagt å spille det.

7951094[/snapback]

 

Halla, jeg har leita litt rundt, var til slutt heldig å fant et sted hvor du kan få preordra, og hvor du til og meg får 10 dager tidlig tilgang til spillet, Play.com.

Hvis du ønsker å få de ti dagene tidligere så bør du kjappe deg, fristen går ut i morgen ;)

Lenke til kommentar

Går det ikke an å kjøpe det via nettet da? Altså da mener jeg at du får tilsendt en kode i mail, og med den lager en konto eller legger den til en eksisterende konto. Mulig jeg tar helt feil nå...

 

Mener å huske jeg gjorde det med en tilleggspakke til Star Wars Galaxies. Mulig den kun var å få kjøpt via nettet.

Lenke til kommentar

Når du kjøper Pre-order fra for eksempel Codemasters, så får du jo en epost med diverse koder og slikt, samt linker til hvor du kan laste ned klienten.

 

Når spillet lanseres (24.04) så må du kjøpe en retail og oppgradere kontoen. Usikker på om du må installere fra plata i tillegg. Mener å ha lest at det følger med noen "preview" videoer og sånt. Det fine er jo at du kan fortsette å spillet med karakteren fra "pre-order".

 

Link til codemasters for å kjøpe pre-order:

http://www.codemasters.co.uk/eshop/listings.php?genre=RPG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...