Gå til innhold

Nye bilder og info av Forza 2. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er veldig imponert. Bryr meg fint lite om grasset.

7953515[/snapback]

Jeg og - synes det ser fett ut :thumbup:

 

At folk henger seg opp i ting som gress, asfaltteksturer, blurring av felger o.l. i et spill der man *aldri* ser disse detaljene når man suser avgårde med klampen i bånn er jo helt utrolig da. Blir helt oppgitt jeg.

Lenke til kommentar
Mektig imponert over at de har hele 4 forskjellige bilmerker på listen :nei:

Det som er så bra med GT er jo at du også har mulighet til å kjøre alle typer biler...

7960484[/snapback]

Ja, og det er jo supert med 20+ varianter av Nissan Skyline. Det er jo ENORM forskjell mellom hver av disse... Antallet biler i GT er en vits; de har så mange nærmest identiske biler at det reelle tallet forskjellige biler er en liten andel av totaltallet som de skryter av.

 

Og som du korrekt observerer; dette er bilene fra 4 av produsentene som er med i Forza 2. Selvfølgelig er det mange mange flere - dette er 'European Exotics'-gruppen tror jeg.

Lenke til kommentar
Litt teit å kalle GT 4 bil utvalget en vits. Så vidt jeg vet er det det spillet med størst utvalg av biler. Det er faktisk 90 forskjellige bilmerker, og over 700 biler i spillet!

 

Kilde

7962047[/snapback]

Nå kalte han vel ikke utvalget en vits men antallet biler... Stor forskjell det.

 

For så vidt enig i at det er en vits å si at man har f.eks 700biler hvis det er en haug med forskjellige versjoner av f.eks skyline.

 

Utvalget av biler i GT4 er jo absolutt bra, men så lenge noen skryter på seg x-antall biler men tar med alle variantene av samme bil i dette tallet så synes jeg også det er en vits.. Betyr ikke at utvalget er en vits for det.

Lenke til kommentar
Jeg er veldig imponert. Bryr meg fint lite om grasset.

7953515[/snapback]

Jeg og - synes det ser fett ut :thumbup:

 

At folk henger seg opp i ting som gress, asfaltteksturer, blurring av felger o.l. i et spill der man *aldri* ser disse detaljene når man suser avgårde med klampen i bånn er jo helt utrolig da. Blir helt oppgitt jeg.

7961603[/snapback]

 

Det med gresset har egen liten historie :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar
jau, no som eg har sett så mykje snacks ifrå GTHD, så håpar eg berre at Forza 2 kan bli ein ordentleg konkurrent.

7977530[/snapback]

Så lenge GT-spillene ikke har skader på bilene så vil Forza være favoritten hos meg uansett hvor bra grafikken er på GTHD f.eks.

 

At man kan kjøre i 200 rett i i vegg uten at det skjer noe med bilen er rett og slett bare skuffende dårlig for ett spill som liksom skal være en "realistisk" bil-simulator.

 

For ikke å nevne "kjøre rett i ett plankegjerde i 200 uten at gjerde knekker"-merkverdighetene.

 

Forza 1 var helt absurd de første gangene jeg kjørte det. Bare snurret rundt og ødela bilen hele tiden. Men når man fikk følelsen så er det utvilsomt det beste bilspillet jeg noen gang har spilt.

Lenke til kommentar
for ett spill som liksom skal være en "realistisk" bil-simulator.

7977569[/snapback]

 

GT har aldri vært, og vil neppe noengang bli, en sim. Det er kjørefysikken som avgjør om et spill kan kalles en simulator. Og leker man litt med GT, så finner man raskt ut at det er like mye simulator som NFS:MW. "The real driving simulator" er kun en markedsførings gimmik.

Lenke til kommentar
for ett spill som liksom skal være en "realistisk" bil-simulator.

7977569[/snapback]

 

GT har aldri vært, og vil neppe noengang bli, en sim. Det er kjørefysikken som avgjør om et spill kan kalles en simulator. Og leker man litt med GT, så finner man raskt ut at det er like mye simulator som NFS:MW. "The real driving simulator" er kun en markedsførings gimmik.

7977645[/snapback]

Helt enig i det du skriver der.. Men finnes nok av folk som mener at GT er en simulator og de er vel gjerne påvirket av det du kaller markedsførings gimmick. Var derfor jeg ville påpeke at Forza vil være favoritten min så lenge GT ikke får skikkelig fysikk, og da tenker jeg både på hvordan bilene oppfører seg og skader på bilene. Grafikken bryr meg egentlig veldig lite så lenge det ser helt OK ut. Jeg har i hvert fall ikke tid til å se på graikken når jeg kommer susende mot en sving i Forza. Da er det mer enn nok å få til korrekt bremsing og optimal posisjon i svingen etterfulgt av riktig gasspådrag for å unngå snurr :love:

 

Rett og slett vidunderlig når man får det til.

Lenke til kommentar
grafikken er jo forsåvidt lik eller dårligere enn PGR3 ( hvis man ikke tenker på AA.), og dette er over 1 år siden konsollen ble lansert, og de i tillegg har god tid på seg.. Så er dette mer enn skuffende. Jeg vil se noe nextgen stuff istedet jeg..

7955816[/snapback]

Hvis ikke tar Forza 2 for et spill med god grafikk. Og forventer noe mere som heter next-gen. Kan du reise til Rudskogen, og spørre om å få låne en Ferrari 360 Modena. Kjør et par runder, og da vil jeg tro du har tilfredsstillt forventningene dine...

 

ONT: Ser rett og slett kjempe bra ut. Gleder meg veldig masse til spillet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...