Gå til innhold

Nye bilder av The darkness. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

fy flate........

Skrevet

hadde nesten glemt dette etter at noen hadde skrevet hvor dårlig builden var.... :hmm:

Men det ser NICE ut da.!

Viss gameplayet er gøy så blir det kjøp her altså

Skrevet (endret)

Riddick var jo virkelig imponerende til å være på den 'gamle' Xboxen, så dette har potensiale for å bli skikkelig lekkert!

Endret av Nonsens
Skrevet (endret)

Riddick er ett av de råeste grafiske spilla på xbox, personlig synes jeg det er et av de beste spilla og. synd det er for kort. Men det imponerer meg fortsatt. Ser ut til at dette blir enda sykere. Konge!!

Endret av cfs
Skrevet
Er de som laget Riddick. Det vet hvordan ting skal se ut :)

7946534[/snapback]

Ja, det skal være sikkert og visst! :love: @ Riddick

7946651[/snapback]

Ikke fått med meg dette spillet før jeg... Men hvis det er samme folka som lagde riddick som lager dette så er det nesten så jeg kjøper spillet bare pga det.

Riddick på gamle boxen må være en av de mest overaskende spillene jeg noengang har spilt. Hadde ingen forventninger i det hele tatt til det spillet men det var meget morro og usedvanlig pen grafikk til å være gamle boxen. Spillet var jo milevis bedre enn filmen :w00t:

De bildene gjorde ikke forventningene mindre heller..

*glede meg*

Skrevet

Grafikken er fin den, ikkje noko voldsomt. :)

Spelet kjem no til Ps3 og. Tvilar på eg kjem til å velge dette framfor dei andre titlane med dei første, men det kan jo forandra seg. :)

Skrevet
Riddick var jo virkelig imponerende til å være på den 'gamle' Xboxen, så dette har potensiale for å bli skikkelig lekkert!

Jepp, Riddick kunne lurt meg til å tro at det var på 360!

Skrevet

Jeg prøvde bare Riddick demoen som fulgte med filmen å jeg syntes rett og slett grafikken var elendig. Men var grafikken der nedsatt eller noe da siden alle sier den er så bra?

Skrevet
Jeg prøvde bare Riddick demoen som fulgte med filmen å jeg syntes rett og slett grafikken var elendig. Men var grafikken der nedsatt eller noe da siden alle sier den er så bra?

Du MÅ ha spilt noe som var ødelagt eller noe...

Riddick på Xbox var jo :love:

Skrevet
Ser akkurat ut som Condemned vil jeg si.

7946751[/snapback]

Ikke i det hele tatt..! :!:

Men hvorfor bruker svenskene alltid så mye field of view? Det "strekker" liksom bildet.

7952447[/snapback]

Ikke ?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
927014_20060502_screen009.jpg

926309_20050901_screen002.jpg

927014_20060502_screen006.jpg

926309_20050901_screen010.jpg

927014_20060502_screen004.jpg

Hvem er hvem sier jeg bare.

Skrevet
Hvem er hvem sier jeg bare.

7953414[/snapback]

Nummer 1, 3 og 5 er dette spillet, de andre er Condemned. :)

Bortsett fra at begge foregår i en nedslitt bydel (Condemned var bare delvis dette), ser jeg ingen likheter, annet enn... Ja, nei. Ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...