Gå til innhold

Motorstorm multiplayer vid..


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp. :)

Og Motorstorm ser eksellent ut, no argument.

7945613[/snapback]

 

På hvilken måte ?

7945763[/snapback]

 

Fysikken overgår langt det eg har sett i noko anna bilspel. Mi meining.

Frameraten er bunnsolid. Grafikken er rett og slett utruleg pen, spesielt i førstepersons-vinkelen - dette er då og bekrefta av samtlege previewer eg har sett av spelet.

 

EDIT: Ja, og så ser det vanvittig moro ut. :D

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar

Nja ka kan man si. er jo bare eit videoklipp dette. Men utifra det eg såg no, så kan eg ihvertfall si det det banedsignet her var skikkelig bra utført. Mye flotte detaljer og klippene ser ut som klipper. Dog såg det ut til å gå veldig tregt i 3.person. No er det sjelden eg orker å spille bilspill i 3.person uansett da men :p Føler eg mister kontrollen, pluss man oppnår litt bedre fartsfølelse syns eg i 1.person :)

Lenke til kommentar
Fysikken overgår langt det eg har sett i noko anna bilspel. Mi meining.

 

7945977[/snapback]

 

Og du har spillt Richard Burns Rally? Hvis fysikken i Motorstorm overgår RBR, så skal jeg steke vafler. Og steke vafler er noe jeg ikke har tenkt å gjøre.

7946023[/snapback]

Dette her x box-spelet? Eg har verken spelt Motorstorm eller dette spelet, men eg vil tru at Motorstorm sine eksplosjonar og bilskadefysikk overgår dette her ja.

Har du sett korleis gjørma reagerer fysisk på kjøretøya i Motorstorm? Vanvittig imponerande, rett og slett.

Korleis fysikken imponerar har litt med grafikken og gjere og då. ;)

6.jpg

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/919...20Burns%20Rally

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar

itavisen.no gjorde nettopp en preview av MotorStorm hvor de også skrev at det så likedan ut som første traileren vi så av spillet. Selv har jeg prøvd spillet så jeg vet at det stemmer. Er helt merkelig bra grafikk samt fysikksystemet setter vel en ny standard innen spill tror jeg. Når du kjører graver du faktisk opp selve kartet sin oppbygning, sånn at det blir verre for han bak deg :) Ufattelig bra laget.

 

Dette kommer til å ta av online.

Lenke til kommentar

Hmm...

 

Dette er ett spørsmål og ikke flamebait :thumbup:

 

Hva er det som er så fantastisk med fysikken her?

 

Jeg har vel og merke kun sett dette klippet av spillet, men så ingenting som jeg følte jeg ikke hadde sett i ett eller flere bilspill av denne typen tidligere.

 

Fint om noen kan peke på ett spesiellt punkt i filmklippet som jeg kan ta en titt på.. For bildet er så lite at jeg muligens går glipp av noe her.

 

Dessverre gøjer jeg at hvis dette klippet er representativt for spillet så kan jeg ikke si meg veldig imponert av hverken grafikk eller fysikk :hmm:

 

PS! hvis det er noen som har link til andre klipp(i noe annet enn quicktime) som kan kjøres i bra kvalitet i fullskjerm så hadde det vært supert.

Lenke til kommentar
Hmm...

 

Dette er ett spørsmål og ikke flamebait :thumbup:

 

Hva er det som er så fantastisk med fysikken her?

 

Jeg har vel og merke kun sett dette klippet av spillet, men så ingenting som jeg følte jeg ikke hadde sett i ett eller flere bilspill av denne typen tidligere.

 

Fint om noen kan peke på ett spesiellt punkt i filmklippet som jeg kan ta en titt på.. For bildet er så lite at jeg muligens går glipp av noe her.

 

Dessverre gøjer jeg at hvis dette klippet er representativt for spillet så kan jeg ikke si meg veldig imponert av hverken grafikk eller fysikk :hmm:

 

PS! hvis det er noen som har link til andre klipp(i noe annet enn quicktime) som kan kjøres i bra kvalitet i fullskjerm så hadde det vært supert.

7946141[/snapback]

 

 

Her er ein gameplaytrailer i HD.http://eu.playstation.com/ps3/index.html?locale=no_NOVelg Motorstorm. :)

Dette er imponerande.

Håper dette viser det du er ute etter! ;)

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar
Fysikken overgår langt det eg har sett i noko anna bilspel. Mi meining.

 

7945977[/snapback]

 

Og du har spillt Richard Burns Rally? Hvis fysikken i Motorstorm overgår RBR, så skal jeg steke vafler. Og steke vafler er noe jeg ikke har tenkt å gjøre.

7946023[/snapback]

 

Høres jo ganske heftig ut da

 

But the killer ingredient is the physics engine. Not in a stuffy, simulator way where you have to worry about what your tyres are made out of or what petrol you're using. But full-on environment, vehicle, driver and crash physics that add an unprecedented feeling of depth to the gameplay. As you bounce around the wildly undulating terrain in a buggy, go flying off your bike into a rocky wall, or smash through anything in your way in a truck, this is pure fun as you fight to keep control of the race and master a track.

 

The physics are everywhere. If you're hurtling along and just clip a small bit of tyre on the edge of an unfortunately positioned rock, get ready for a rough landing after a brilliant crash; you'll never just bump off a wall and carry on. Hit some barrels or a spare heavyweight tyre left laying around in the vast, object-rich environments, and they'll keep tear down the track for a hundred metres, believably and intimately bouncing on every part of rocky wall and uneven track, while the rag doll driver animation is the real deal here - watching in slow motion as a driver is thrown into a cliff before his own bike lands and crushes back onto his body, or as hundreds of vehicle parts explode into different directions, is spellbinding stuff.

Lenke til kommentar
Hmm...

PS! hvis det er noen som har link til andre klipp(i noe annet enn quicktime) som kan kjøres i bra kvalitet i fullskjerm så hadde det vært supert.

7946141[/snapback]

 

 

Her er ein gameplaytrailer i HD.http://eu.playstation.com/ps3/index.html?locale=no_NOVelg Motorstorm. :)

Dette er imponerande.

Håper dette viser det du er ute etter! ;)

7946183[/snapback]

Ett eller annet som maskinen min ikke liker med de sony-sidene der.. Får ikke opp noe annet enn quicktime-logoen når jeg trykker på HD-knappen.. Var derfor jeg håpte noen hadde en link som var til noe annet enn quicktime. Har prøvd i både Firefox og IE forøvrig og har siste versjon av quicktime installert...

 

MEN, så jo den filmen i liten versjon og den så morsommere ut en den filmen som er linket til i tråden her.. Men er den filmen du linket til slik spillet ser ut ingame? Så nemlig ikke ut som en ingame video, men mer som en intro/teaser-sekvens....

 

Edit:

Tok en titt på filmen som var i sniktitt-artikkelen til IT-avisen og det var andre saker..

 

Ser så absolutt ut som ett morsomt spill og grafikken så meget pen ut. Men kan enda ikke si meg spesiellt impnert over denne omtalte fysikken.. Stilig at banen forandrer seg etter som man kjører, men ellers følte jeg ikke at det var noe der jeg ikke har sett før i utallige like bilspill tidligere.. Håper også det er mulig å skru av sånne slow-motion klipp når bilen eksploderer for det er ekstremt kjedelig i lengden.

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar

Å sammenligne fysikken i Motorstorm med Richard Burns Rally blir helt feil.

Det er tross alt to stk totalt forskjellige spill.

 

Jada, på mange punkter er nok Motorstorm milevis foran.

Vi har de fantastiske titan-buskene, titan-skilta og småstein med en vekt på to hundre tonn i RBR, som lett stopper en rallybil i 200.

På disse områdene stiller nok Motorstorm litt sterkere.

 

Men, fysikk i forhold til en realistisk simulering av det å faktisk kjøre en bil tror jeg de er langt, langt unna. Blir spennende å se om noen i det hele tatt klarer å matche Warthog på dette området...

Lenke til kommentar
PS! hvis det er noen som har link til andre klipp(i noe annet enn quicktime) som kan kjøres i bra kvalitet i fullskjerm så hadde det vært supert.

7946141[/snapback]

Samme video i wmv og HD-kvalitet.

7946382[/snapback]

Takk... Vittig nok var det visst bare ekstremt lang loadetid på den sony-siden for plutselig begynte filmen å vises her likevel i quicktime :blush:

 

Blir morsomt å få testet dette spillet.. Lurer nemlig veldig på om det kommer i burnout-kategorien for meg.. Synes Burnout 3(tror det var 3) var supermorro i en dag eller to og så plutselig var det ekstremt uinteressant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...