Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Barberin av Intime steder :P


Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*

Hei...!

 

Jeg er en gutt med en del hår... :( Og har tenkt på dette med barbering av bena og gjerna intim stedene,..

Men så ble jeg litt usikker på hvordan jeg skal gjøre dette, med baber høvel- vil hårene da etter hvert bli slik som dem er i fjeset?

 

Eller bør jeg gå for voksing? :p

 

Takker for svar ;):D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du skal barbere stedene for første gang og det er endel hår, kan det være lurt å fjerne dette med en maskin, og ikke høvel. Når disse er fjernet, kan du ta fatt med høvelen :) Ta deg gjerne en god og varm dusj før du setter i gang, og bruk barberskum.

Etter barberingen kan det være lurt å tilføre huden fuktighet, med en nøytral fuktighetskrem!

Endret av Gabi Heinze
Lenke til kommentar
Det blir vel glattere ved voksing? Sikkert best å ha det så glatt som mulig. Er vel bedre med hår enn korte, stikkende hårtuster.

7937467[/snapback]

blir glatt med barbering også! men vær ytterst forsiktig med og klø deg ved kukken etterpå for da svir det som et helvete etter en stund!

 

men ang. voks... du skal være en ordentlig mann for og orke og rive av deg kukkhåret med voks! jeg anbefaler på det sterkeste og bruke høvel og droppe alt som heter voks... jeg er en av de som liker det glatt der nede og har så absålutt ingen problemer med og dra fram høvelen hver uke... men sopm jeg sier: bruk og hold deg til høvel

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...