Gå til innhold

Lurer du på hvor noten/tablaturen ligger? Spør her


ZenCo

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+1242

Har veldig lyst å lære meg This train av Nicholas Barron. Problemet er at jeg ikke finner noen dugelige tabs. Ut i fra at man kan se hva som spilles på klippet lurer jeg på om noen litt mer erfarne gitarister enn megselv kunne tabbet den?

Klippet:

 

 

Takker =)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

Nortabs.net som er bare norske sanger

 

 

Tusen takk for det tipset. Sjekket bare ut den ene siden du anbefalte, og det var ganske bra. Nettet er jo ikke akkurat overfullt med norske tabs..

 

 

Er det noen som vet om chords til The Pierces med "Lies"? Jeg har googlet og søkt, men finner ikke. Og sangen er jo litt kul, så jeg skulle gjerne lært meg den.

Kanskje noen kan skrive akkordene til meg?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Hei! Har lett en stund etter akkorder eller tabulatur for "One More Time" av Chris Medina. Noen som vet hvor jeg kan finne dette? På forhånd, takk :)

 

(du kan linke til www.ultimate-guitar.com)

Jeg har søkt, men tror ikke det finnes. Sett deg heller ned med en gitar og lytt på låta, så finner du akkordene selv. Finn grunntonen først, så blir det lett å finne de andre akkordene. Bra trening. Slike låter består gjerne av grunnakkordene på første, fjerde og femte trinnet, og parrallelltonearter.

 

Det er en slik Missing you låt, så tipper den går i moll, men jeg har ikke sjekka det ut.

 

I've Got Faith In You!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Leter etter gode nettsider for å finne intermediate/advanced saksofon-noter(tenor pref.). Det jeg har funnet er svært lite, og dessverre ganske dårlig, så lurer på om det finnes noen sider der ute som er gull for slikt?

 

Er også interessert i å finne sheet for Sonata av DiPasquale, her også gjerne for tenor sax.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Noen som har en nettside hvor mange kan kjøpe notene (piano) til musikkstykkene til dataspill?

Helst:

  • Fable
  • Battlefield 1942
  • Morrowind
  • Oblivion
  • Skyrim
  • Metal Gear Solid
  • M.m

Den meste spill-ost's har gratis/uoffisielle noter så for bla. Metal Gear Solid og mer klassiske spill så har vi Ninsheetmusic og på Amazon kan du få kjøpt det meste av note-bøker for en grei pris, kjøpte selv WoW-notebok, gikk en uke og den lå i postkassa.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei, hei!

 

Lurer på om noen med godt gehør har mulighet til å hjelpe meg med og finne akkorder til denne sangen? Høres også ut som det brukes capo.

 

 

Om du ikke får til hele sangen, er det i hvertfall til god hjelp om du kan fortelle om hvor det evt. er brukt capo, eller tuning og akkorder.

 

På forhånd takk! Hadde blitt sykt glad for litt hjelp her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...