Gå til innhold

Lurer du på hvor noten/tablaturen ligger? Spør her


ZenCo

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg er en stor In Flames fan, og skal selvsagt på konserten 13 desember.

Jeg har også spilt gitar i to år, og begynner å nå et nivå der jeg kan prøve meg på noen In Flames sanger.

Problemet er at det fins veldig få gode tabs på nettet, så jeg lurer derfor på:

 

Fins det noen offisielle og gode tabs av In Flames i bladform som man kan få kjøpt?

Mener å ha lett ganske godt, uten hell.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei.

Har utrolig lyst til å få lært meg notene til Farris Theme sangen.

 

Er det noen som kan hjelpe meg å finne den? Det har tidligere vært mulighet å laste ned Farris Theme notene fra nettsiden dems, men det ser ut som de har fjernet linken.

Sjekk gjerne ut: Farris.no

 

Kunne tenkt meg å kunne denne på piano :D

 

Takker for svar.

 

Her. Nå si takk.

post-114854-1259263357_thumb.jpg

Endret av olsen_st
Lenke til kommentar

Hei, jeg vet dette kan høres passe suspekt ut, men ja. Jeg ønsker å finne notene/melodien til Amon Amarth - Guardians of Asgaard. Mener at det er fult mulig å få presset tung viking metall ut av keyboardet, men (ingen stor overaskelse) finner ingenting når jeg googler.

 

http://open.spotify.com/track/122PnbSkwJ5AAZrH5LgBdR

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Eh, er du ute etter notene gitaren spiller arrangert for keyboard, for jeg kan ikke høre no keyboard i den sangen? Isåfall kan du vel bare finne en gitartab og gjøre om fra tabs til noter sjæl, for tabs til den sangen finnes jo på o' store internett. Eventuelt kan du vel bruke power tab, som enkelt bytter mellom tab/noter så vidt jeg husker.

 

http://www.911tabs.com/tabs/a/amon_amarth/...asgaard_tab.htm

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei,

Jeg har nå lett etter notene på stykket "Harry & Hermione" fra filmen Harry Potter and the Half-Blood Prince, skrevet av komponist Nicholas Hooper. Dette er et fantastisk gitarstykke som jeg gjerne skulle ha lært meg. Håper noen vet en internettside hvor jeg kan finne denne musikken gratis. Jeg har funnet begynnelsen av stykket via denne lenken (http://www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp?ppn=MN0075811), men dette viser bare 1/3 sider.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg trenger piano notene på "Run Over By A Truck" - av Weezer, fra den nyeste plata "Raditude".

 

Hvis noen er så utrolig vennlige å finner dem ut eller finner noe på internett for meg ville det vært fantastisk.

Kjempe lett sang, men jeg er veldig nybegynner så har litt problemer med det.

 

På forhånd, hjertlig takk! :)

 

EDIT: Her er sangen

Endret av Victorawrr
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...