Gå til innhold

Windows media center på laptopen


Pepsi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen budsjettstørrelse i tankene? Skal ikke nekte deg det på noe vis, men hvorfor 14 når du bare skal ha den i stua? Til mediabruk er det jo ofte fint med en litt større, kanskje glossy skjerm.

Diskstørrelse og lite støy er vel kanskje vktige punkt for deg her, mens

skjermkortet ikke trenger være det beste.

Lenke til kommentar
Noen budsjettstørrelse i tankene? Skal ikke nekte deg det på noe vis, men hvorfor 14 når du bare skal ha den i stua? Til mediabruk er det jo ofte fint med en litt større, kanskje glossy skjerm.

Diskstørrelse og lite støy er vel kanskje vktige punkt for deg her, mens

skjermkortet ikke trenger være det beste.

7934299[/snapback]

 

Har ingen budsjett, men tar gjerne noe der jeg får mye for pengne.

Skjermen vil jeg har 14" fordi at da er maskinen ikke for stor å tung, hvis jeg skulle finne på å ta den med på reise. Den vil være oppkoblet mot 40" i stuen uansett.

Disk str bør ikke være mindre enn 100 GB, og støy...nei takk.

Har sett litt på HP DV2130, duger den? Fin pris i hvert fall :)

Lenke til kommentar

Jeg er i likhet med deg ute etter en bærbar som skal kobles opp mot 42", samt være med på reise en gang i blandt. Lurer på om denne Hp dv2130 er brukende?

Som du sier er det grei pris på den. Får den til 8k på mpx med rabatt og det virker som et godt kjøp.

Klarer hp2130ea å spille hd materiale om man har det på hdd?

Noen andre tips? Kunne egentlig tenkt meg et litt hvassere skjermkort.

Jeg vil foretrekke en som er designmessig pen å se på siden det er snakk om stue.

Lenke til kommentar
Jeg er i likhet med deg ute etter en bærbar som skal kobles opp mot 42", samt være med på reise en gang i blandt. Lurer på om denne Hp dv2130 er brukende?

Som du sier er det grei pris på den. Får den til 8k på mpx med rabatt og det virker som et godt kjøp.

Klarer hp2130ea å spille hd materiale om man har det på hdd?

Noen andre tips? Kunne egentlig tenkt meg et litt hvassere skjermkort.

Jeg vil foretrekke en som er designmessig pen å se på siden det er snakk om stue.

7936439[/snapback]

 

slenger meg på denne....noen som kan gi oss noen tips?? :)

Lenke til kommentar
Husk at du må ha dedikert skjermkort med minst 64 MB minne for at media center edition kan kjøres!

 

Du får startet opp Windows på normal måte med dårligere skjermkort, men du kan ikke starte opp media center.

7945202[/snapback]

 

Takker så meget!! Det var jeg faktisk ikke klar over. God du sa det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...