ChaosPredicted Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 cetram:Uavhengig av hva som har blitt sagt både etter, og i mellom tekstene her, sier du kort og kontant din mening om både mad-hatter's anmeldelse av EU3 og egenskapene hans: 7934012[/snapback] Du har hørt om ironi...?
Starscream12 Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Er enig i Gears of War anmeldelsen. Artig nok en liten stund. Så finner jeg ut av at spillet er noe av det mest ensformige jeg har vært bordti. Elendige bossfights også
empatiy Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 (endret) å joda, du skjønte jo ikke at det oste ironi av hele innlegget mitt så den påstanden kan du slenge til deg selv.. Tenkte jeg skulle adde et lite ironisk smilefjes, men det hadde ødelagt "kvaliteten" på inlegget mitt. Det for mye drittslenging her, eneste grunnen til at jeg postet det innlegget var for å provosere, 1 min etter kommer det dødsseriøse poster mot meg, må le.. Endret 13. februar 2007 av empatiy
Selvin Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Da empaity, kan du bare la være og komme med innlegg! Denne threaden er uansett skikkelig teit! Hvorfor i det hele tatt gidde og bry seg? La han der mad-hatter eller hva han heter nå igjen få mene det han vil, selv om det er no så borti blokksberg dumt.... Endret 13. februar 2007 av Selvin
ChaosPredicted Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 å joda, du skjønte jo ikke at det oste ironi av hele innlegget mitt...7934089[/snapback] Du er ikke spesielt flink til å ironisere, i motsetning til cetram. Provosere klarer du fint, i likhet med trådstarter, så kudos til deg.
Laserlasse Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Fabelaktig! Nå fikk jeg ledd høyt i dag også. *humre humre*
empatiy Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 jasså? Det er ikke lov å provosere? Synes det meste jeg leser i dette forumet er enten krangling, provosering eller kvass diskutering/kverulering. Så hvorfor skulle ikke jeg få lov?
ChaosPredicted Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Så hvorfor skulle ikke jeg få lov? 7934183[/snapback] Er vel ingen som sier at du ikke får lov til å provosere. Gjør det du, hvis du føler for det. (Og overlat ironiseringen til andre.)
slash Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 å joda, du skjønte jo ikke at det oste ironi av hele innlegget mitt så den påstanden kan du slenge til deg selv.. Tenkte jeg skulle adde et lite ironisk smilefjes, men det hadde ødelagt "kvaliteten" på inlegget mitt. Det for mye drittslenging her, eneste grunnen til at jeg postet det innlegget var for å provosere, 1 min etter kommer det dødsseriøse poster mot meg, må le.. 7934089[/snapback] Ro ro ro din båt, ta din åre fatt, vuggende vuggende vuggende vuggende - over kattegat!
Selvin Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Nei nå begynner det å bli OT her... Denne tråden har bare brunget f*** skap til forumet! *rope* STENG, STENG, STENG, STENG *rope*
Løve Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Du er dum. For å være litt mer seriøs, så er dette heller dårlige anmeldelser. Du har en merkelig ordbruk og setningsoppbygning. Ei heller har jeg sans for dine sammenligninger og beskrivelser av ting.
Bear^ Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Tja, kanskje grunnen til at dine anmeldelser ikke kommer med er fordi de suger hestepiss? Ærlig talt, det er det største mølet jeg har lest i mitt liv, sinnsvakt irriterende lesning og har ikke vært noe til hjelp for meg om jeg skulle kjøpt meg en av de 3 spillene. Skrev foresten selv min første omtale til Prisguiden, for Twilight Princess. Den ble trukket ut blant de 4 beste omtalene i Desember. Hvorfor? Fordi jeg kanskje kan skrive?
mad-hatter Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 Haha, gears of war anmeldelsen din gir meg assosiasjoner til et barn som ikke får til noe, og det resulterer i hyling, grining og hat til den aktiviteten. Jeg runda gears of war på hardcore med en kompis første gangen jeg prøvde spillet. Trikset er å sikte på hodet til fienden, da slipper du å bruke et magasin på å ta ned en fiende. Men, det er ikke alle som mestrer alt, og da kan jeg fort forstå frustrasjonen din. Det eneste som virkelig irriterte meg med gears var hvor enkel den siste bossen var. At du hadde problemer med denne er hinsides hva jeg kan fatte. det er jo bare å løpe bort til maskingeværet som står bak ham, INSTANT WIN. Jeg hadde heller aldri noen særlige problemer med å navigere og skyte i trange ganger. Spillet var perfekt balansert, slik at det hele tiden var utfordrende, aldri plent umulig, aldri lett. (bortsett fra den enkle siste bossen da seff.) 7933539[/snapback] Du gir meg assosiasjoner til en av bolerne i GOW. Og selvfølgelig er hele spillet kjempelett og du klarte det åpenbart på første forsøk sammen med "kompisen" din. Du mistet vel heller ikke liv av at bossen skjøt deg eller sendte flaggermusene på deg når du gikk opp til maskingeværet? Fint.
oerhört Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 mad-hatter: Utfordringen i den bosskampen er jo nettopp å pønske ut hvordan du skal komme deg forbi ham uten å dø. Det er slike ting andre setter pris på, for det er så visst ikke umulig, det krever bare en viss analytisk innstilling.
mad-hatter Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 Tja, kanskje grunnen til at dine anmeldelser ikke kommer med er fordi de suger hestepiss? Ærlig talt, det er det største mølet jeg har lest i mitt liv, sinnsvakt irriterende lesning og har ikke vært noe til hjelp for meg om jeg skulle kjøpt meg en av de 3 spillene. Skrev foresten selv min første omtale til Prisguiden, for Twilight Princess. Den ble trukket ut blant de 4 beste omtalene i Desember. Hvorfor? Fordi jeg kanskje kan skrive? 7934359[/snapback] Hei. Jeg har lest alle anmeldelsene av Zelda nå... vet ikke hvem som er din, men alle er dårlige til middelmådige. Hvis du er wii-anmelderen ville jeg kanskje gitt deg 5 av 10 i karakter, mens jeg ville gitt meg selv 7 av 10 på min zelda-anmeldelse. Mitt motto er å få med noe i hver anmeldelse som folk ikke har tatt opp før, småting som kan ødelegge hele spillet... jeg er selv ikke interessert i å lese mer enn èn anmeldelse av et spill fordi kritikken er så lik overalt. Derfor kan jeg gjerne hoppe over viktige ting og ende opp med egentlig ikke å lage en ordentlig anmeldelse, heller en liste med refleksjoner rundt spillene jeg anmelder.
mad-hatter Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 Å! Forresten. På siste boss på GOW dør vennen din hele tiden så du må starte på nytt. Hvis man spiller two-player kan jeg forstå at spillet er enklere, siden man da kanskje har en sjanse til å nå turreten bak RAMM ved å lure ham. Eller nådde du turreten på singelplayer også? Jeg har hørt at det skal være nærmest umulig der skjønner du...
oerhört Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Personlig brød jeg meg heller lite om at Dom strøk med, det gikk fint å knerte bossen uten Dom også, når jeg bare skjønte logikken bedre. Jeg vet ikke hva slags vanskelighetsgrad det er du betegner som "middels" i omtalen din, men du bør kanskje merke deg at folk runder dette spillet i hopetall, i enspiller. Ikke bare på "normal", ikke bare på "hardcore", men også på "insane". Det er dermed ganske opplagt at det ikke er så uoverkommelig som du later til å tro, men det er jo en ærlig sak hvis du synes det er for vanskelig. At det er for vanskelig for deg er imidlertid ikke det samme som at det feiler spillet noe, og det er heller ikke slik at de av oss som trives med litt beinhard utfordring er "som bolere", slik du forsøker å avfeie det lenger opp her. Ulike spill har ulike publikum, og passer for ulike mennesker.
kaalaaker Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Tja, kanskje grunnen til at dine anmeldelser ikke kommer med er fordi de suger hestepiss? Ærlig talt, det er det største mølet jeg har lest i mitt liv, sinnsvakt irriterende lesning og har ikke vært noe til hjelp for meg om jeg skulle kjøpt meg en av de 3 spillene. Skrev foresten selv min første omtale til Prisguiden, for Twilight Princess. Den ble trukket ut blant de 4 beste omtalene i Desember. Hvorfor? Fordi jeg kanskje kan skrive? 7934359[/snapback] Hei. Jeg har lest alle anmeldelsene av Zelda nå... vet ikke hvem som er din, men alle er dårlige til middelmådige. Hvis du er wii-anmelderen ville jeg kanskje gitt deg 5 av 10 i karakter, mens jeg ville gitt meg selv 7 av 10 på min zelda-anmeldelse. Ja, men nå er det ikkje så mange som stoler veldig på dine karaktersettingar... Bear^ sin anmeldelse klarar iallefall å passere dine, då han held ein rimelig seriøs tone i anmeldelsen....
PantZman Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Tja, kanskje grunnen til at dine anmeldelser ikke kommer med er fordi de suger hestepiss? Ærlig talt, det er det største mølet jeg har lest i mitt liv, sinnsvakt irriterende lesning og har ikke vært noe til hjelp for meg om jeg skulle kjøpt meg en av de 3 spillene. Skrev foresten selv min første omtale til Prisguiden, for Twilight Princess. Den ble trukket ut blant de 4 beste omtalene i Desember. Hvorfor? Fordi jeg kanskje kan skrive? 7934359[/snapback] Hei. Jeg har lest alle anmeldelsene av Zelda nå... vet ikke hvem som er din, men alle er dårlige til middelmådige. Hvis du er wii-anmelderen ville jeg kanskje gitt deg 5 av 10 i karakter, mens jeg ville gitt meg selv 7 av 10 på min zelda-anmeldelse. Mitt motto er å få med noe i hver anmeldelse som folk ikke har tatt opp før, småting som kan ødelegge hele spillet... jeg er selv ikke interessert i å lese mer enn èn anmeldelse av et spill fordi kritikken er så lik overalt. Derfor kan jeg gjerne hoppe over viktige ting og ende opp med egentlig ikke å lage en ordentlig anmeldelse, heller en liste med refleksjoner rundt spillene jeg anmelder. 7934527[/snapback] Høres mer ut som du prøver å ødelegge spill som ikke fortjener det. Tipper du hadde gitt TP minus poeng for ikke å kunne lese skiltene og mangelen på voice acting.
Kenny Bones Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Herregud, hvor gammel er du egentlig Mad-hatter? Du minner meg om disse som blir med på Idol og som er så overbevist over at de er super-bra, men så suger de så hinsides. Mer som denne . Altså, du kan jo ikke forvente å bli tatt seriøst når du kaller anmeldelsen din "Gears of dritt"! Det er det mest usaklige jeg har lest noen gang og jeg blir direkte provosert av din barnslige meninger og forferdelig dårlige gramatikk og rettskriving. Det er ikke flyt i hele tatt i anmeldelsene og noe saklig aspekt skal man lete lenge etter. Jeg kan delvis være enig med deg i at det altfor mange anmeldelser skryter spillene til værs og at du heller vil ha anmeldelser som er mer kritisk. Men de trenger jo ikke suge da. For at du i hele tatt skal bli tatt seriøst, må du få fikset rettskrivingen din, lære deg å formulere ord på en intellektuell måte (slik at du blir respektert for meningene dine) og bli 10 år gamlere. Seriøst, helt forferdelig.
Anbefalte innlegg