Rottenspacehead Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Skulle ønske de hadde fokusert mer på spill ja.. Må si de har bomma litt med reklamene sine (baby reklamen er kul da=P).
BlastyTrasty Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Den baby-dukke reklamen er ingenting anna enn små psykotisk. Virkar som om dei [sONY] gjer eit forsøk på å væra veldig unike og spesielle. Det klarar dei bra -- men å få ut eit bodskap med reklamar på det nivået der er straks værre. Endret 13. februar 2007 av dark by design
Rottenspacehead Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Synes du ja=) jeg synes den er bra/kul jeg som sagt.... Endret 13. februar 2007 av RockyIII
ttt Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ja, men Cell er jo bare en del av komponentene i PS3, det er jo ikke selve CPU'en de ønsker seg, det er vel heller maskinen, og spillene ? for min del ihvertfall, så var ikke den reklamen noe som hadde fått meg interessert i PS3. 7933292[/snapback] Viss alt bare hadde handla om gode spel kunne vi like godt holdt oss til PS2 (sett frå Sony-synspunkt). Poenget med å fokusere på Cell er at dette er noko heilt nytt som er ulikt alt vi har sett tidlegare og vil heve underhaldningsverdien fleire hakk. Cell er noko av det som gjer PS3 overlegent alt vi har sett tidlegare. Sånn eg ser det er dette grunnen til at dei fokuserer på Cell i denne reklama. Nuvel -- er kansje småintressant det dei fortel, men dei skulle fortalt det på ein heilt anna måte. 1 minutt inni denne reklamen kjeda eg meg så jævlig (unnskyld fransken) at hadde eg satt med ein fjernkontroll i handa, hadde eg skifta rett til animal planet, evt Discovery channel. Reklamen var heilt total ubrukeleg inntil Motorstorm videoen kom, den varma godt -- syns eg hørte Pendulum med kremlåten Slam når eg såg det. 7933589[/snapback] Som eg nemnte tidlegare så syns eg det var ein fin måte å fortelje og visualisere kor bra Cell er. Dei har og fleire andre reklamer der fokuset ligg på Cell. Eg viser og til mitt tidlegare innlegg om at reklama truleg ikkje er retta mot oss i Noreg, men mot den amerikanske marknaden.
T-Bear91 Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 omfg! hva er det sony driver med! lag en reklame med heftig action gameplay, bilder av maskinen. isteden for noe folk ikke skjønner bæret av!
KongRudi Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Nå må dere snart slutte å linke til dårlige youtube-videoer.. Filmene ligger uansett på www.playb3yond.com i mye bedre kvalitet, der er det også annet kuult, som rollover-to interact på reklamen, og info og lignende om spill, og lenker til hjemmesidene. Det er forøvrig etter min mening en av de best designa websidene jeg har sett.. Kanskje bare Killzone (PS2-original'en) websiden som er enda tøffere, spessielt for reklamesider.
Straffa Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 (endret) Det er forøvrig etter min mening en av de best designa websidene jeg har sett.. Kanskje bare Killzone (PS2-original'en) websiden som er enda tøffere, spessielt for reklamesider. 7968553[/snapback] Greit da, killzone har bra hjemmeside Nå skal vi diskutere den beste hjemmesiden nå da Synes GoW er den beste Endret 18. februar 2007 av avanore
-Mr.T- Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 En annen grunn til at dem fokuserer på CELL er vel at dem ikke har spill å vise frem hehe, synd det.
ShredLord Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Eg synes GT HD, Motorstorm, Heavenly Sword og Lair kan visast fram utan problem. Reklamen varte litt for lenge etter min smak. Kuttar dei ut halvparten av tida som handlar om CELL, men lar gameplay-footaget vere igjen, så har du ein knallreklame spør du meg.
Mala Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 En annen grunn til at dem fokuserer på CELL er vel at dem ikke har spill å vise frem hehe, synd det. 7970903[/snapback] Tenkte i noenlunde samme baner eg også, vert veldig lite fokus på spillene i disse reklamene her.
Bromlexl Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 En annen grunn til at dem fokuserer på CELL er vel at dem ikke har spill å vise frem hehe, synd det. 7970903[/snapback] Tenkte i noenlunde samme baner eg også, vert veldig lite fokus på spillene i disse reklamene her. 7971000[/snapback] Disse reklamene er jo laget for å vise hvor kraftig PS3 er iforhold til hva annet som er der ute. Å med det så vil man jo tenke seg at spillene er på høyde med teknologien som blir vist. De forteller halve sannheten og håper at du skal trekke den andre i posetiv retning. Men alle har jo slike holdningskampanjer. De fleste 360 reklamene som var når konsollen var ny, var ikke om spillene, men opplevelsen. Å det er hovedsakelig det de markedsfører her, ikke spill med opplevelsen man får med PS3 eller 360 når den kom.
-Mr.T- Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Ja, men her er det jo heller ikke opplevelsen dem snakker om, men hvor revolusjonerende CELL er til å stable kopper, i slow motion, i to minutter... satt på spissen altså. Men hey, hver sin smak i forhold til reklame sier nå jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå