Gå til innhold

Super Paper Mario [Wii]


ballerusk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt gjennom kapittel 1 nå. Førsteinntrykket er veldig bra. Liker historien. Konseptet med å se 2d i 3d er på grensen til genialt. Ser (som det sies et stykke ovenfor) rart ut til tider, men det er jo hele poenget. Veldig moro med alle referansene til andre spill.

 

SPOILER: Likte dragen på slutten av kapittel 1 - utrolig mange Nintendo-referanser her, samt kanskje litt Shadow of the Colossus - men ikke helt det samme=)

Endret av P1ay
Lenke til kommentar

Jeg simpelten elsker spillet! Stor koser meg, har ventet lenge på spillet. Fantastiske farger og mye spill for penga. Er en fin blanding av alt, litt RPG, 2D platform, pusle aktig og super gøyal 3D combo.

Endelig ett spill som ikke bare handler om de nye kontrollene til Wii, tenker da på i en for stor grad.

Hender at jeg spillet Wii enkelte ganger å bare tenker, arg, litt for mye veiving her.

 

Men, supert spill! =)

Lenke til kommentar
Noen som har spillt dette på HD TV med komponent kabler? Eller kanskje noen som har spillt det på en TV på over 40 tommer?  :) Blir grafikken bra? Veldig klare farger?

9498439[/snapback]

 

Jeg gjør det!

PanaPV70 med komponent.

Nydelig grafikk og friske klare farger!

 

Redigerer denne med ett problem jeg har:

 

Noen som har kommet til Lady Marlee's Mansion?

Uheldigvis etter at du har søkt gjennom alle rommene henger spillet seg hver gang etter at du snakker med "romservice" jenta andre gang etter de 5 dørene.

Andre som har vært like uheldig som meg her?

Siste dør er jo låst, og jeg tipper den jenta har nøkkelen.

 

Måtte sjekke wlaktrough og viser jeg at jeg ikke er helt locked.

Men om andre vil teste dette, ;). Mulig jeg fant en bug ?

Endret av Zelkin
Lenke til kommentar

Sjekket litt rundt;

 

A couple of our readers are experience a game-freezing glitch in the PAL version of Super Paper Mario. The issue seems to pop up in Chapter 2-2. At a certain point, Mimi suggests that you investigate a number of rooms. Once you check all of these rooms and go back to talk to Mimi, the game freezes. Apparently a good amount of people are having this issue.

 

A solution that is working in some instances is setting the system language to German. This will allow you to progress past the glitchy point. You’ll be able to save after you get past the bug, and then you can power off and switch your language back. Huge thanks to Alexander and Superluigi for the heads up.

 

Så ja, en liten bugg er det nok

Endret av ZyberZone
Lenke til kommentar
Sjekket litt rundt;

 

A couple of our readers are experience a game-freezing glitch in the PAL version of Super Paper Mario. The issue seems to pop up in Chapter 2-2. At a certain point, Mimi suggests that you investigate a number of rooms. Once you check all of these rooms and go back to talk to Mimi, the game freezes. Apparently a good amount of people are having this issue.

 

A solution that is working in some instances is setting the system language to German. This will allow you to progress past the glitchy point. You’ll be able to save after you get past the bug, and then you can power off and switch your language back. Huge thanks to Alexander and Superluigi for the heads up.

 

Så ja, en liten bugg er det nok

9502235[/snapback]

 

Flott, takk for info.

Lettelse å lese at dette er en bug, og ikke noe jeg har kjøpt ;)

Lenke til kommentar

Vedr. feilen på level 2-2:

 

PLEASE NOTE: This glitch is in the PAL VERSION ONLY

 

What is the glitch?

 

The glitch occurs in Chapter 2-2 where you are looking for Merlee in her mansion. The glitch occurs if you talk to Mimi after having entered the room with the falling spiked ceiling without retrieving the key first.

 

What does the glitch do?

 

It makes the game crash. To get things running back to normal you’ll need to turn off your Wii by holding the power button on the console for around 5 seconds.

 

Will doing this glitch delete my save/damage my disc?

 

No

How do I avoid this glitch?

 

Simple. Don’t talk to Mimi between entering the spiked ceiling room and finding the key, which is located in the same room.

 

I’ve done this before, but my game didn’t crash…

 

This glitch apparently does not exist on some PAL copies.

 

If you wish to try this glitch, make sure to save with the nearby save block so you won’t risk losing unsaved data.

Lenke til kommentar
Noen som har kommet til Lady Marlee's Mansion?

Uheldigvis etter at du har søkt gjennom alle rommene henger spillet seg hver gang etter at du snakker med "romservice" jenta andre gang etter de 5 dørene.

Andre som har vært like uheldig som meg her?

Siste dør er jo låst, og jeg tipper den jenta har nøkkelen.

 

Måtte sjekke wlaktrough og viser jeg at jeg ikke er helt locked.

Men om andre vil teste dette, ;). Mulig jeg fant en bug ?

9499132[/snapback]

 

Fikk samme problem igår hvor spillet hang seg etter å ha sett igjennom alle rommene i Marlee's Mansion.

Får se om jeg finner nøkkelen i spike rommet da

Endret av treigzak
Lenke til kommentar
Tror dere Nintendo kommer til å fikse problemet med det første? Burde jeg vente med å kjøpe spillet?

9504607[/snapback]

 

Det er 100% trygt å kjøpe spillet.

Heldighvis for oss(og Nintendo) kommer du forbi dette punktet uten stor dramatikk. Er bare å ikke snakke med henne 2 ganger.

Hadde væt litt mer krise om det var hun som bar nøkkelen, hehe.

 

Feks: "Oh sorry, I had the key, doh" =P

Lenke til kommentar
Fikk samme problem igår hvor spillet hang seg etter å ha sett igjennom alle rommene i Marlee's Mansion.

Får se om jeg finner nøkkelen i spike rommet da

 

 

Har hatt samme problem ja, så skal nok prøve igjen i dag:)

 

 

Men ellers er spillet genialt, selv om det er anderledes enn de andre spilla så klarer de å få fram det koselige mario miljøet som har vært i de andre spillene :)

Lenke til kommentar

Jeg spillte igjennom dette for et par dager siden, og ja jeg er enig med at spillet er altfor lett som omtalen til nettavisen sier. Tok alle bossene på første forsøk, noe jeg aldri har klart i de to andre Paper Mario spillene. Jeg brukte rundt 19 timer på spillet, men da gjorde jeg en del sideoppdrag også. Selve spillet synes jeg var veldig bra. Et veldig godt kjøp. :)

Men må si det at jeg synes Paper Mario på N64 og Paper Mario: TYD på Gamecube var bedre og gøyere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...