Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07

Wizendraw

Anbefalte innlegg

Skrevet
Var det ikkje snakk om at det skulle bli lagt ut nye billettar i dag? Eller er eg heilt i tåka her no?

8059475[/snapback]

Joda, jeg kjøpte to stk. i dag kl 9 jeg. Ser desværre tomt ut nå ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var det ikkje snakk om at det skulle bli lagt ut nye billettar i dag? Eller er eg heilt i tåka her no?

8059475[/snapback]

Joda, jeg kjøpte to stk. i dag kl 9 jeg. Ser desværre tomt ut nå ;)

8059486[/snapback]

Flere som har fått tak i? satt fra klokken 5 på 9 ti klokken 10. har ikke fått fatt på en eneste en :(

Skrevet
Man må vel ikke hente billetene i posten hvis man har bestilt på bilettservice?

8060286[/snapback]

jo, jeg tror jeg leste at dem sender det i posten.. skulle vel ta rundt 3 uker eller no tror jeg det sto...

Skrevet
Ja, tror du ikke det liksom  :roll:  Tool, support for Metallica? Hehe.

8053889[/snapback]

Tool var support for Metallica i Korea 15. august 2006: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...ewsitemID=54209

Så det har skjedd før, men det er nok liten sjanse for at det skjer i Norge :)

8056723[/snapback]

Merklig. Trodde ikke særingene i Tool ville varme opp for Metallica, honestly. Var vel heller en Tool/Metallica-gig slik jeg ser det.

Skrevet (endret)

Må vel ikke hente på postkontoret? Stod jo at de skulle sendes i posten, og hvorfor skulle de trenge adressen min da?

But on the other hand.. Billettene har ikke kommet.. :/

Endret av Haakon*
Skrevet
..var det ikke at de skulle bli SENDT innen 3 ukeDAGER .. !? :ermm:

8061332[/snapback]

Jo, men går ut ifra at dette er litt spesiell situasjon når de skal sende ut 40000 billetter, tar gjerne litt ekstra tid.

Skrevet

3 ukedager stemmer.. Ikke fått noe jeg heller, men bekymrer meg ikke enda, så lenge vi er flere, og snakker om 40000 billetter som skal ut..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...