Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07

Wizendraw

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Til informasjon tror jeg ikke mobiltelefon, eller noe som helst som kan bli kasta på scena, blir lovlig å ta med inn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Til informasjon tror jeg ikke mobiltelefon, eller noe som helst som kan bli kasta på scena, blir lovlig å ta med inn...

8057661[/snapback]

Så hva har dem tenkt til å gjøre med 40.000 mobiltelefoner?

Skrevet

8057661[/snapback]

går da greit å ha med seg mobiler inn på andre konserter og sånt. så hvorfor skal det ikke være det der?

Skrevet
Spør igjen jeg :)

Hva vil det si når et band er support?

8057815[/snapback]

Er vel ganske enkelt det bandet som spiller før :)

Skrevet (endret)

Ja, satser på noe bra, gjerne noe som er ukjent for meg. Husker på Judas Priest-konserten da In Flames var support, hadde hørt om de men aldri hørt de. Etter det har jeg vært In Flames-fan :D

Endret av Mitjmannen
Skrevet

Hehe, nice ;)

Håper det blir et fett norsk band, og ikke noe crap.

Vi har endelig fått billettene :D

Har ikke sett på de enda, så noen som vet når konserten starter? Og evt. hvor lenge den vil vare?

Skrevet
Norsk band? No thx.

8057964[/snapback]

Hvorfor i all verden ikke? Det hadde jo vært strålende om Metallica støttet opp om den lokale scenen på en slik måte. Er utrolig mange bra up-and-coming band i Norge som hadde nytt fortjent veldig godt av noe sånt..

Skrevet

Folk må slutte å bekymre seg for om mobiltelefon er lov til å ta med inn eller ikkje. Sjølvsagt kjem dei ikkje til å byrje å konfiskere 40.000 mobiltelefonar! Berre tanken på alt styret som hadde oppstått då bør jo fortelle det meste.

Skrevet
Ah, ok :)

Håper det blir et bra band da (hvis det er noen i det hele tatt)

8057905[/snapback]

Sist dem var på turné var Trivium oppvarmingsband mener jeg.

Tror også Disturbed og Avenged Sevenfold har varmet opp for Metallica en gang i tiden.

Skrevet (endret)

ehm.. Hvor hen kan jeg skaffe billet til Metallica konsert BILLIGSt mulig ? Har prøvd finn.no og billettkontoret.no.. Er villig til å gi over 1000 kr for en billet.. menneh, vis det finnes noe billigere er det fint om noen vet om noe ;D

Endret av Bilge^^
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...