Gå til innhold

Få som sjekker private meldinger her på forumet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har 51 private meldinger. Har selvsagt svart på alle. På forum menyen står det jo Private meldinger, så man må jo være dum hvis man aldri sjekker.. :razz:

 

Har hatt noen diskusjoner med moderatorer, og ellers litt småprat. Forresten, teller disse meldingene på mine totale meldinger?

 

Ellers sjekker jeg mailen ca. 20 ganger oftere.. (hint, hint) :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-04 21:51, skrev havegg:

Jeg har 51 private meldinger. Har selvsagt svart på alle. På forum menyen står det jo
Private meldinger
, så man må jo være dum hvis man aldri sjekker.. :razz:


Har hatt noen diskusjoner med moderatorer, og ellers litt småprat. Forresten, teller disse meldingene på mine totale meldinger?


Ellers sjekker jeg mailen ca. 20 ganger oftere.. (hint, hint) :smile:



 

HIHI 51 ganger og logge seg inn for og slette da :smile:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Quote:


Den 2002-12-04 11:49, skrev Anders Leipsland:

Skal folk sende noe spesifikt til meg, bruk mail eller ICQ.


Sender du PM risikerer du å måtte vente 1-2 måneder på svar :wink:


 

Hva er så mailen din og ICQ? Derfor finnes det PM's :razz:

 

Forumet kunna ha sendt deg en mail når du fikk PM's som med vanlige meldinger/svar

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-05 08:06, skrev win_xp:

HIHI 51 ganger og logge seg inn for og slette da :smile:


Hehe, LOL, går det an å slette dem også? :grin: Nei, du, det gidder jeg ikke nå. Forresten så får vi jo snart en ny versjon av forumet. Det gleder jeg meg til. PSDatas forum har jo også blitt STERKT forbedret og jeg synes det er sinnssykt mye bedre enn hardware.no når det gjelder brukervennlighet og funksjoner!

 

PS. På PSData kan man være pålogget hele tiden, og slipper å skrive inn brukernavn og passord hele tiden. Får man PM kommer det opp med rød skrift i toppen. I tillegg får man en e-mail. Ellers er det masse andre fete funksjoner. Håper disse kommer ved lanseringen av hardware.nos "nye forum"..

Lenke til kommentar

Som ivrig leser av forumet via frames-delen (http://forum.hardware.no/frames/) ser jeg at det er en del funksjoner vi få som benytter frames-delen går glipp av :razz:

 

Lurer bare på om det er planlagt en frames-del i det nye forumet også?

Synes framesinterfacet slik det er nå + PM-funksjonen (i allefall mulighet til å sjekke PM når du bruker frames-delen) kunne blitt med over til det nye forumet ja... :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...