Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Steak And Blowjob Day 14mars


CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte i såfall hatt en årlig oppvisningsmatch (i fotball selvfølgelig) på TV også, slik at det skulle blitt ekstra fint :)

 

Tanken er så absolutt god, men jeg tror man skulle fått store forklaringsproblemer med å få denne dagen til å bli anerkjent. Nå har jeg ikke giddet å lese linken, men jeg regner ikke med at det er noe veldig nytt som står der.

Lenke til kommentar

Personlig har jeg planer om å bestille en diger bunch med blomster til ei på jobben bare på moro.

 

Hun tror selvsagt at det er fra mannen sin, men det er det jo ikke. Så begynner han å lure på hvem som snuser på kona hans...

 

Og så er det bare å lene seg tilbake og bivåne spetakkelet som kanskje oppstår :!:

 

Litt slemt kanskje, men jeg leker med tanken.

Lenke til kommentar
Trodde Valentines Day var 14 februar jeg?  :dontgetit:

Er jeg helt på jordet nå  :hmm: ?

7930208[/snapback]

 

Det fine med denne dagen er den er akkurat 1mnd etter valentinesdagen. Noe som igjen vil gi det mer maskuline delen av befolkningen en god grunn til å gjøre noe skikkelig på valentinsdagen iogmed at man får noe igjen..

 

Eller noe slikt.. =)

Lenke til kommentar
I'll let you in on a little secret; guys really don't enjoy this that much. Sure seeing that smile on your face when we get it right is priceless, but that smile is the result of weeks of blood, sweat and consideration. Another secret; guys feel left out
Det som står her faller inn hos meg i allefall :)
Lenke til kommentar
Tanken er så absolutt god, men jeg tror man skulle fått store forklaringsproblemer med å få denne dagen til å bli anerkjent. Nå har jeg ikke giddet å lese linken, men jeg regner ikke med at det er noe veldig nytt som står der.

7928272[/snapback]

 

 

Mange som fortsatt ikke anerkjenner 14Februar, Mao Valentines Day heller, å mange av de er gutter, å i dette tilfellet tror jeg heller jentene har problemer med å anerkjenne "tilbudet".

 

 

OK, greit, jeg anerkjenner 14Februar ! Jeg må sende en melding til ei schnuppe oppi gata, er det noen som vet hva jeg skal skrive !?

 

Venter til 30min til, akkurat over 12. Må sende med Inpoc ( dooh) fordi mobilen er glemt vekk ett eller annet sted.

 

Hva skal jeg skrive ? "God Valentines day, håper vi treffes snart igjen" ?

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Tanken er så absolutt god, men jeg tror man skulle fått store forklaringsproblemer med å få denne dagen til å bli anerkjent. Nå har jeg ikke giddet å lese linken, men jeg regner ikke med at det er noe veldig nytt som står der.

7928272[/snapback]

 

 

Mange som fortsatt ikke anerkjenner 14Februar, Mao Valentines Day heller, å mange av de er gutter, å i dette tilfellet tror jeg heller jentene har problemer med å anerkjenne "tilbudet".

 

 

OK, greit, jeg anerkjenner 14Februar ! Jeg må sende en melding til ei schnuppe oppi gata, er det noen som vet hva jeg skal skrive !?

 

Venter til 30min til, akkurat over 12. Må sende med Inpoc ( dooh) fordi mobilen er glemt vekk ett eller annet sted.

 

Hva skal jeg skrive ? "God Valentines day, håper vi treffes snart igjen" ?

7938116[/snapback]

 

"God Valentines day, håper vi treffes igjen den 14 . mars"

Lenke til kommentar
Hva skal jeg skrive ? "God Valentines day, håper vi treffes snart igjen" ?

7938116[/snapback]

 

Hei Søta. Kan jeg få være din Valentin? ;)

 

Velg selv om du vil signere med navn eller ikke. Forslaget ditt var så knuskende tørt at selv potetmel er mer fuktig.

7939929[/snapback]

 

Hvorfor skal han skrive om han kan være hennes valentine hvis han ikke skriver hvem det er fra ?

 

Kan jo ikke svare på spørsmålet hvis man ikke vet hvem som spør.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...