Gå til innhold

Hvor godt sitter du når du gamer?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Prøver meg på en tråd om to av mine mange interesser; komfort og gaming. Så. Jeg spør dere; Hvor godt sitter dere når dere gamer? ... *FJERNET*

Liknende konsept finnes gitt..! Sjekk Nerdebula di v.2!

Endrer til VIS MEG GAMESTOLEN DIN! :D

Takk for de svarene jeg fikk, nye interesserte bes fokusere på rævkomforten! ;)

Og kom gjerne med bilder, det er mest show!

Stolen min

LA-Z-BOY Recliner i blå velour! God og varm, justering høyt og lavt og trolig den beste gamestolen jeg noen gang kommer til å ha! :yes:

Bilder

post-87381-1171234380_thumb.jpg post-87381-1171234403_thumb.jpg

NYTELSE! :wee:

EDIT: Ymse..

Endret av ..Bjørnar..
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det så relativt digg ut.

Jeg sitter ikke særlig komfortabelt. Sitter på en random stol, sånn som du oftest finner på kjøkkenet. Har jo tenkt å invistere i en finfin kontorstol snart, though, men det er ikke det som er høyest prioritet atm.

Skrevet (endret)

Får komme med noen bilder av det ekstremt store rommet mitt.

Mitt oppsett:

Stol: Robert... allt jeg husker den heter (samme som jeg heter :p ), kjøpt på Idè Skeidar for noen år siden.

Bord: 2 stk hobby plater (kjøpt hos obs bygg) som er skrudd fast i veggen. Var meget skeptisk til høyden på skjermen og tastaturet da jeg monterte det opp, men nå stortrives jeg (skjermen er omtrent i hodehøyde).

Mus: Logitech G7. Var meget skeptisk da jeg gikk fra min trofaste MX500 til denne trådløse, men nå er det ingen vei tilbake. Eneste negative er at jeg må skifte batteri minst 1 gang om dagen om den blir moderat brukt.

Tastatur: Mitsumi KFK-EA4SA. Tastaturet fulgte med den første PCen min, en K6-2 450MHz (hadde 2 pcer før denne som jeg delte med broderen. Tastaturet har overlevd nermere ett dusin store oppgraderinger, mulig det blir byttet ut iløpet av 2007 med et trådløst.

Lyd: Bruker for det meste et Vivanco SR950 headsett som jeg har greid å knekke på 2 plasser (fixet med teip og loddebolt :!: ). Når jeg har muligheten bruker jeg gjerne surround anlegget for det det er verdt.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Harman Kardon AVR4000, DVD25, Audio Pro Stage 6 fronter, Proson Reality bak, JBL Studio L center og en småkjip JBL 10" subb (skal skifte ut allt med JBL Studio L med tiden)

Må prøve å tenke på de andre i huset.

PCen: Består av bla. E6600 @ 3300MHz, Gigabyte GA-965P-DQ6, Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 2048MB CL4, Sapphire 1900XT 512MB

Jeg mener jeg sitter ganske greit her. :D

m/blits

post-11110-1171242596_thumb.jpg

u/blits

post-11110-1171242676_thumb.jpg

TVen m/stasj som jeg har på min høyre hånd.

post-11110-1171243015_thumb.jpg

Edit: Som dere ser så er rommet meget lite, den bamsen (med wii mellom beina :p ) ligger på en stol like ved subben dere ser til høyre på de to andre bildene.

Endret av PantZman
Skrevet

Har ikke spilt på pc'n på noen år, men ligger som oftest i senga og surfer etc. :p

Ettersom forskerne kom frem til at den beste sittestillingen var den som var så nærme liggende som mulig så kan man ikke slå sengen. :D

btw, hva har du gjort med musa di? Ser ut som noen har skutt på den. :dontgetit:

Skrevet (endret)

Litt OT, men @TwiiK:

[...]

btw, hva har du gjort med musa di? Ser ut som noen har skutt på den.  :dontgetit:

7926711[/snapback]

Hehe! Ingen magi overhode. MX518 er sånn. Produsentbilde

Litt dårlig bilde, men er ihvertfall en snodig visuell effekt som gjør at det ser ut som om det er groper i musa mi.

[...]

Ettersom forskerne kom frem til at den beste sittestillingen var den som var så nærme liggende som mulig så kan man ikke slå sengen.

[..]

7926711[/snapback]

LA-Z-BOYen er ikke så verst sånn den heller for å si det sånn! Hehe! Har skjedd mer enn en gang at jeg har seget lenger og lenger tilbake i stolen og sovnet over tyngre høyskolepensum.

@PantZman:

Najs Robert, men det er på tide å skaffe seg ny Pondus kalender! ;) Det er imidlertid godt å se at det er flere enn meg der ute som har stor interesse i kvalitetslesestoff :thumbup:

EDIT: Rydder bort OT.

Flere bilder anyone? :)

Endret av ..Bjørnar..
Skrevet (endret)

Sitter ganske bra egentlig.

Mitt oppsett:

Stol: En tidligere "stue" stol som jeg fikk ha på rommet

Bord: Et "standar" skrivebord fra jysk(tror jeg).

Tastatur: Logitech Deluxe Keyboard

Mus: Saitek Gaming Mouse - Anbefales IKKE! den er god å bruke og fint design, men den slår seg av hele tiden, først scrollhjulet også hele musen.

Lyd: Logitech Z-4e - Veldig bra "anlegg", bra lyd og bra bass :) - Headsett: Creative HS-400

Lesestoff: Dragonball ^^

Bilder:

Endret av Bjohansen
Skrevet

Sitter alt for dårlig egentlig. Har også elendig PC. :D

Stol- En eller annen fra IKEA eller noe sånt.

Bord- Et bord fra IKEA. Helt greit.

PC- En eller annen fra Dell. 3 år gammel. (Dimension 4600 var det)

Skjerm- Skjermen som fulgte med.

Tastatur- Microsoft wireless comfort keyboard 1,0A. Fikk det sammen med undernevnte mus.

Mus- Microsoft Optical Mouse 2.0

Lyd- Noen gamle høytalere av ukjent merke.

Lesestoff- Eneste jeg har av kvalitet- Pondus, One Piece, M, Nemi, Larsons Gale Verden, Billy og diverse bøker.

Bruker egentlig broren min sin PC når jeg gamer. Den er TUSEN ganger bedre enn min. :D

Skrevet

må jo nesten legge inn sofa kroken min, siden det var ett så kult tema!!

Stol- en skrall sofa!!

Bord- lite!!

PC- p4 asus p5n32 sli d se, dual core 2.13, gainward 8800gts, xms twin 2048ram

Skjerm- 30" lcd tv

Tastatur- logitech di nova.

Mus- di nova

Lyd- 5.1 surround creativ

å en liten psp på si, me fifa06:-)

post-96989-1171312512_thumb.jpg

post-96989-1171312531_thumb.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.