Gå til innhold

Nytt Warcraft spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det kommer noen nye warcraft strategispill som warcraft 2 og warcraft 3? Er stor fan av disse spillene og håper på at de gir ut en oppfølger snart...

Noen som vet noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er snakk om at det kommer et nytt Starcraft i hvert fall. Vil heller ikke overraske meg om Blizzard kommer med et nytt MMOG - denne gangen basert noe annet enn Warcraft.

Skrevet

Tviler egentlig på at det kommer noe nytt warcraft utenom ekspansjoner til WoW. Hvordan kan man lage et nytt spill som fokuserer på historien etter WoW, når WoW vil sannsynligvis fortsette å gi ut nye ekspansjonspakker?

Skrevet

Får håpe de ikke lager noe oppfølger til Wow historien. Hallo?

Når og hvordan i svarte ble undeads på lag med orcs og trolls? :wow:

Hvorfor snakker undeads hordish og ikke allianceish? De er jo døde mennesker, ikke døde orker, troll eller tauren!

I Warcraft 3, var ikke Tauren en del av Night Elfs laget?

En ting jeg savner fryktelig i Wow er å få velge dine egne alierte.

Jeg håper Blizzard lager Starcraft 2 eller Warcraft 4 (som ikke har noe med Wow å gjøre).

Skrevet (endret)
Tviler egentlig på at det kommer noe nytt warcraft utenom ekspansjoner til WoW. Hvordan kan man lage et nytt spill som fokuserer på historien etter WoW, når WoW vil sannsynligvis fortsette å gi ut nye ekspansjonspakker?

Etter det jeg har hørt skal det komme en ny expansion til wow om 2 år.

blizzard driver og lager et nytt strategi spill... men om det er starcraft 2 eller warcraft 4 veit vi ikke enda...

De holder på med Starcraft 2, og det har enda ikke vært noe snakk om WC4.

Hvis det i det hele tatt skal komme WC4 så må vi nok vente til Blizzard er ferdig med wow.

Får håpe de ikke lager noe oppfølger til Wow historien. Hallo?
Lage en oppfølger til wow historien? WoW er fortsettelsen på Warcraft spillene og det er ikke en egen historie.
Når og hvordan i svarte ble undeads på lag med orcs og trolls?  :wow:
Sånn sett er ikke Undeads på lag med Orcene og Trollene, men sånn ble det fordi

Humans, Night Elfs, Dwarfs og Gnomes er de snille, mens Orcs, Trolls, undead og Tauren er de slemme rasene.

Hvorfor snakker undeads hordish og ikke allianceish? De er jo døde mennesker, ikke døde orker, troll eller tauren!

Hvordan språk de snakker er jo helt urelevant.

I Warcraft 3, var ikke Tauren en del av Night Elfs laget?

I WC3 var Taurens på lag med Orcene og trollene.

En ting jeg savner fryktelig i Wow er å få velge dine egne alierte.
Jeg håper Blizzard lager Starcraft 2 eller Warcraft 4 (som ikke har noe med Wow å gjøre).
Som sagt før så holder de på med Starcraft 2 Endret av Luchy
Skrevet

De har vel holdt på med Starcraft 2 i noen år nå. Eller Starcraft Ghost som de kallet det. Starcraft Ghost var vel "nesten" ferdig på Blizzcon i 2006(??), men tror det ble skrinlagt i og med at neste generasjons konsollene var på vei :p

Utenom det håper jo jeg på et nytt Diablo da :p men men...

Skrevet

starcraft ghost var ikke et strategi spill da... men et slags fps.... og det er lagt på hylla forlengst...

jeg og håper maks på diablo 3... digger den serien over alt på jord... har spilt lod masse, og blir ikke lei...

Skrevet

Trur vi drøymer lenge etter eit nytt warcraft RTS spel, men WC3 held lenge for min del, enno. :) Blizzard kan dette med å lage konkurransedyktige multiplayer spel, og eg håpar dei vil fortsette med RTS-sjangaren, sjølv om dei har såpass suksess med WOW.

Skrevet (endret)

Lorelol, Luchy?

Snille og slemme raser finnes ikke i WoW. Gråtoner er det masse av.

Språk i spillet er i høyeste grad relevant, selvom PantZman heller ikke har forstått hvordan det fungerer.

At Tauren, Orc og Darkspear Trolls snakker Orcish er logisk nok, de henger sammen. Forsaken kunne snakke Common i beta, men det ble fjernet - PvP har en tendens til å bringe frem det verste i folk, og drittslenging på tvers av faksjonene ble såpass omfattende at Blizzard lot spillmekanikken gå foran lore-faktoren, og sørget for at faksjonene ikke kunne forstå hverandre (for øvrig mye det samme de gjorde da Forsaken-spillere ble klassifisert som humanoid og ikke undead).

Det er en logisk brist at Forsaken snakker Orcish, akkurat som det er en enda "verre" logisk brist at Blood Elves (som for bare noen år siden, i kronologien in-game, var High Elves, og snakket Thalassian og Common, ikke Thalassian og Orcish) nå plutselig behersker Orcish.

Lorelol-faktoren stiger, fordi de med WoW er nødt til å tilpasse historien til spillmekanikken etter hvert som den forandres. Hvordan ting ser ut i et eventuelt Warcraft 4, kommer an på hva de gjør med WoW i tiden fremover. Kanskje de lar hendelsene i WC4 utspille seg også i WoW, da i form av en utvidelse? Fåglarna vet.

Endret av Zealuu
Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Får håpe de kommer ut med StarCraft 2 eller Diablo 3 snart. Det er de spillene jeg ønsker mest skal komme fra Blizzard akkorat nå.

Endret av medlem-105082
Skrevet

Blizzard har vel allerede sagt at de jobber med et nytt MMO. Denne gangen noe totalt annerledes en World of Warcraft. Tror de hadde begynt å planlegge det nye MMO'et før WoW i det hele tatt hadde kommet ut.

Skrevet

Det hadde vært stilig, foretrekker strategi spillene fremfor WoW.

Men jeg er fornøyd med at Blizzard gir ut nytt StarCraft, begynte å bli lei av å spille de gamle nå :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...