Gå til innhold

Spørsmål ang cheat/ban

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Dette anngår ikke meg men min bror's steam. Han har for ikke så lenge siden skaffet seg condition zero og idag så kom en venn av han med en usb dongle. Der lå det en cheat for 1.6/czero. Etter at de har spilt i en ca 10 minutter så kom jeg og så dette og kjappet meg med å disconnecte dem fra serveren, etterpå sjekket jeg hvilken det var og det var en wac server. Jeg forklarte dem at de ALDRI skal gå på en wac server og helst ikke joine noen public server uansett og aller helst ikke cheate under noen omstendigheter. Hva er oddsene for at den acc'en ble bannet når det ble brukt wallhack, speedhack, spinhack, aimbot og radar? Regner med at den ikke var wac-proof.

Håper broren min og hans "venn" lærer noe om det å cheate online nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok!

vet ikke hvor lang tid det tar før man blir banna jeg, men jeg synes det skulle vært mye vanskeligere vac skulle banna ip dems også :) , men så klart steam tjener penger på folk som cheater og kjøper nye kontoer :)

Skrevet

Ah, the good old 'broren min'. :)

Hvis du brukte wallhack, speedhack, spinhack, aimbot og radar på en VAC-server skal det vel ikke ta så lang tid før dere blir bannet.

Men det kan vel ta opptil tre måneder, tror jeg?

Skrevet
Så du sier man kan cheate så mye man vil i tre måneder..?
Jeg skrev iallefall opptil tre måneder.
Det er faktisk min bror's steam det er snakk om..
Ja, og jeg er fRoD.
Skrevet

Hva om det faktisk ER broren hans? Tror dere virkelig han er så dum at han bruker alle de cheatsa uten å vite at han kommer til å bli bannet, for så å spørre her?

Jaja, er vel det samme som (de fleste) jenter online. Folk tar det for gitt at de alle er gutter med spesielle behov.

Skrevet

Ja såklart cheater jeg i en ca 10 minutter.. Så spør jeg her om hva konsekvensene blir.. :dontgetit:

Altså: Det er min bror's acount og det er hans venn som lot han cheate på den. Ikke at det har noen betydning da.

Og siden jeg har fått svar om at det tar alt fra 1 dag til 3 mnd så er ikke denne tråden noe relevant for meg lenger

Skrevet
Hahaha. Synes Yoshi begynner å se litt datazint ut jeg? :)

7922556[/snapback]

Du hadde sikkert blitt irritert om du hadde fått slike anklaginger slengt i trynet også

Skrevet (endret)
Jaja, er vel det samme som (de fleste) jenter online. Folk tar det for gitt at de alle er gutter med spesielle behov.

7922478[/snapback]

Selvsagt finnes det ikke jenter som spiller cs... :hmm:

Greit nok at jenter spiller online, men de fleste jeg har sett skryter jo at de er jenter for å få god behandling eller som du nevnte; spesielle behov behandlet. Oh I'm a girl, add me to your msn and have camsex with me! You show first guys! TIHIHIHIHIH

:thumbup:

Endret av Bruktbilen
Skrevet

7922478[/snapback]

Selvsagt finnes det ikke jenter som spiller cs... :hmm:

Greit nok at jenter spiller online, men de fleste jeg har sett skryter jo at de er jenter for å få god behandling eller som du nevnte; spesielle behov behandlet. Oh I'm a girl, add me to your msn and have camsex with me! You show first guys! TIHIHIHIHIH

:thumbup:

7922604[/snapback]

Nå mente jeg ikke jenter som spiller spill, men jenter generelt. Jeg var moderator på et stort forum med 20 000 medlemmer, og det var 3 aktive jenter der. 2 av de 3 var gutter som .. ja, orker ikke begynne med å forklare en gang.

Gjest medlem-105476
Skrevet
Du hadde sikkert blitt irritert om du hadde fått slike anklaginger slengt i trynet også

7922594[/snapback]

Northgarden cheater om du lurte, men han bruker designcheat vett, VAC klarer ikke oppdage den ...

Skrevet
Hva er spørsmålet? :--S

7926331[/snapback]

Om du hadde lest de to siste linjene i frøste post så

Hva er oddsene for at den acc'en ble bannet når det ble brukt wallhack, speedhack, spinhack, aimbot og radar? Regner med at den ikke var wac-proof.

Men der er ikke noe stort problem likevell. Fikser ny steam med ny key om det trengs :)

Ønsker denne tråden stengt siden temaet cheat ikke er akkseptert på noen som helst måte *rapportere*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...