Gå til innhold

Lord of the Rings Online beta

Anbefalte innlegg

Skrevet

brukte en venns account som han registrerte for lenge siden, før betal greiene kom

og da fikk han key

og registrerte en ny nå, og det ser ut som jeg må betale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør jeg noe feil på fileplanet eller? Kommer til den boksen hvor man på taste inn tall/bokstaver så kommer den til Chose subscription. Kommer ikke til noen side der en får nøkkel.

PS: Har gratis fileplanet-account. Står på forsiden at det er alt som kreves.

Skrevet

Er i level 8, 100 xp fra level 9 nå. Begynner å bli litt stress når det ikke er noen andre å spille med. Elf, champion.

STYBBA

Skrevet
Har spillet høy Lord of the Rings atmosfære?

8181061[/snapback]

Ikke i det hele tatt. Så langt er det INGENTING som minner meg om Ringenes Herre. Ikke en gang MUSIKKEN!

Skrevet
Ikke i det hele tatt. Så langt er det INGENTING som minner meg om Ringenes Herre. Ikke en gang MUSIKKEN!

8181099[/snapback]

Husk at det IKKE er basert på filmene da...

Skrevet

Hah, det minte meg på noe som skjedde på WoW forumet. En fyr påsto at det var Blizzard som kom med orker osv. først, og at Ringenes Herre filmene var basert på Warcraft. :nei:

Skrevet

8181099[/snapback]

8181273[/snapback]

Når sa jeg noe om filmene?

Eneste jeg savner er en faktisk historie. Så langt har jeg enda ikke fått med meg noe. De kunne ihvertfall pressa inn Tom Bombadil eller no' sånt ¬.¬

Skrevet

8181099[/snapback]

8181273[/snapback]

Eneste jeg savner er en faktisk historie. Så langt har jeg enda ikke fått med meg noe. De kunne ihvertfall pressa inn Tom Bombadil eller no' sånt ¬.¬

8181642[/snapback]

Er det musikk i boka da?

Skrevet (endret)

8181099[/snapback]

8181273[/snapback]

8181642[/snapback]

Er det musikk i boka da?

8181777[/snapback]

hehe :)

Lydbok :whistle:

Endret av Hawkn
Skrevet

8181099[/snapback]

8181273[/snapback]

8181642[/snapback]

Tom Bombadil er vel med? Mener jeg har hørt det.

Skrevet

Tom Bombadil er med og står utenfor huset sitt i The Old Forrest, og du kommer over hn i main questene, han gir deg blandt annet noen instances og quests.

Skrevet
Inegn som har bilde av brorskapet ingame??

8183926[/snapback]

Dersom du tenker Guild (kingship) kan vi jo alltids starte ett.

Jeg(Frei eller Frey) er på Northmoore

Så dersom vi kunne samle oss et sted kan jeg godt være med.

Bree er et fint sted å møtes, har både Auctionshall og Guildregistrering.

Men noe langt for dwarfs og muligens Elfs sub 10.

Men etter lvl10ish kommer de jo ditt de også, så de å få oppdatert travelingrout er jo ok også.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...