Gå til innhold

Lord of the Rings Online beta

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har sett mange videoer hvor folk komponerer sanger, kan alle rasene/klassene gjøre dette?

Edit: Glem det, var så smart at jeg tok å leste litt i manualen og neimen sto det ikke der.

8488614[/snapback]

Ja alle raser/klasser kan gjøre det, men hver class har forskjellige instrumenter, mens Minstrel kan spille dem alle, ivertfal nesten alle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja. er nok det.

På samme måte som WoW, AoC, Vanguard, osv.

Også et spørsmål fra meg:

Hvordan kan jeg få tak i dette spillet, fortest mulig?

Tenker da på om jeg kan gå på nettet for

å betale med Visa for å få cdkey/serial til spillet og laste ned spill/data-filene på nett?

Endret av zl33p
Skrevet (endret)
Ja. er nok det.

På samme måte som WoW, AoC, Vanguard, osv.

Også et spørsmål fra meg:

Hvordan kan jeg få tak i dette spillet, fortest mulig?

Tenker da på om jeg kan gå på nettet for

å betale med Visa for å få cdkey/serial til spillet og laste ned spill/data-filene på nett?

8490168[/snapback]

AoC kommer til x360 også om jeg husker riktig.

Få tak i spillet fortest mulig, løp/kjør ned til nærmeste spill butikk å kjøp det, tror ikke det er mulig å kjøpe spillet over nett enda.

Skulle ønske vi hadde en litt større liste over hvor og hva folket spiller som her, ble lagd en tråd angående dette av en her på forumet men den tråden virker relativt "død" ut akkurat nå.

Endret av Nitrius
Skrevet (endret)

Starscream, det er alltid sånn at du må registrere kredittkortet ditt for å aktivere de 30 gratis dagene. Du må regge deg på codemaster.com/cog uansett. Det sier seg selv, ellers kunne folk bare kjøpt masse serienummer og installere spillet på nytt hver gang de 30 dagene gikk ut og spille gratis hele tiden. Du blir ikke trekt før neste betalingsperiode siden den første mnd er gratis.

Søk i google, sikkert noen reviews som har begynt å komme rundt om kring.

Endret av Bitex
Skrevet (endret)

Kjøpte standard på EBGames... ser bra ut :)

Skjønner ikke...Er i Thorgrims Gate (eller noe slikt) og vil ut av det og ut i de stOOre byene men jeg kommer meg hverken sørover eller forbi borgen til kongen. Må jeg gjøre wuest/komme i en lvl for å gå ut? Hvor er quest jeg må ta og hvor selger jeg ting! Vil ha flere skills av lore-master traineren :p

EDIT: EN-RP Lauerlin : Navnet er Kuriados

Det er noen store jernproter ved veier som leder ut og vekk...:S

Endret av Webmaster Esso
Skrevet
Skjønner ikke...Er i Thorgrims Gate (eller noe slikt) og vil ut av det og ut i de stOOre byene men jeg kommer meg hverken sørover eller forbi borgen til kongen. Må jeg gjøre wuest/komme i en lvl for å gå ut? Hvor er quest jeg må ta og hvor selger jeg ting! Vil ha flere skills av lore-master traineren :p

8491743[/snapback]

Thorin's Gate? Du er fortsatt i introduksjonsdelen av spillet, eller tutorialen om du vil. Du må gjøre ferdig alle introduction-questene før du blir sluppet løs. Anbefaler deg at du gjør alle andre quests du kommer over også, så er du fullt utstyrt og har en fin slump med penger når du kommer ut.

Hvem som gir quests ser du på minimapen; se etter gullringer mens du løper rundt.

Skrevet

Er det mulig å teste dette spillet på en eller annen måte nå? En demo eller 10-dagers trial eller..?

Har veldig lyst til å prøve det, men vet ikke om dataen min er god nok :hrm:

Skrevet (endret)

Um...installerte det nå, og kjørte launcher. Hva er denne 1.12 updaten på 842MB fra fileplanet for no? Helvetes styr, å måtte logge inn på fileplanet (lage konto blablabla) for å hente 1.12 patch? Jeg begynte å laste den ned, så prøvde jeg "Don't get update" og da begynte launcheren å laste ned filer, men ingenting i nærheten av 800MB stort...hva skjer nå? Kan folk spille med forskjellige versjoner av klienten? Det blir jo helt på trynet...

Endret av Bitex
Skrevet

8491743[/snapback]

Thorin's Gate? Du er fortsatt i introduksjonsdelen av spillet, eller tutorialen om du vil. Du må gjøre ferdig alle introduction-questene før du blir sluppet løs. Anbefaler deg at du gjør alle andre quests du kommer over også, så er du fullt utstyrt og har en fin slump med penger når du kommer ut.

Hvem som gir quests ser du på minimapen; se etter gullringer mens du løper rundt.

8492078[/snapback]

AHAAA1 Takker og bukker :D

Skrevet

Er det bare en beta patch ellerno? Står 1.11 to 1.12 beta patch. Hvorfor står den i menyen til spillet etter release anyway? Hvis den ikke trengs, mener jeg. Latterlig.

Skrevet
Er det mulig å teste dette spillet på en eller annen måte nå? En demo eller 10-dagers trial eller..?

Har veldig lyst til å prøve det, men vet ikke om dataen min er god nok  :hrm:

8492098[/snapback]

Enig der. Hadde vært fint å kunne testa før man kjøpte.. Har lett rundt, men har ikke funett noe. Hvis noen finner ut; si fra!

Ellers, dere som har spilt det:

Hva syns dere? Vurderer sterkt å teste det, er drit lei wow, og har fått inntrykk av at folk synes dette er et bedre og litt mer seriøst spill. Hva sier dere?

Skrevet

Har veldig lyst til å prøve det, men vet ikke om dataen min er god nok  :hrm:

8492098[/snapback]

Enig der. Hadde vært fint å kunne testa før man kjøpte.. Har lett rundt, men har ikke funett noe. Hvis noen finner ut; si fra!

Ellers, dere som har spilt det:

Hva syns dere? Vurderer sterkt å teste det, er drit lei wow, og har fått inntrykk av at folk synes dette er et bedre og litt mer seriøst spill. Hva sier dere?

8492298[/snapback]

Når man ført har satt seg inn i det er det ekstremt moro! Var litt knoting med kontroller og slikt den første timen men når er det bare moro...:D

Jeg finner ingen "ring-folk" jeg :p (snart lvl 4 :D)

BTW fant ut hvor jeg kunne slege ting og kjøpe ting :p *stolt* ;)

Kuriados

Server Laurelin

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...