Gå til innhold

Deres drømmers innhold


Sidious

Anbefalte innlegg

I dag drømte jeg at jeg gikk sammen med en liten negerunge rundt i et helsikes svært hus. Huset besto av en masse rom, der fire trapper møttes i midten, og gikk opp til hver sin dør på hver sin vegg. Dørene hadde fasonger som et kors, et omvendt kors, en firkant, et rektangel, osv. Ingen av dørene hadde altså samme fasong.

 

Når man gikk inn dørene, kom man enten til et nytt rom med fire nye dører, eller til et lite soverom der det lå en annen negerunge i senga. Var en masse annet som skjedde og, men husker ikke helt.

 

Plutselig var jeg i et vanvittig stort skip, som både var båten i Pirates of the Caribbean, den båten i Donkey Kong 3 til SNES, og et luftskip. Nede i kjelleren var han blekksprut-fyren fra POTC, og jeg sto oppi masta sammen med noen andre i en sånn utkikkspost.

 

Synd jeg aldri husker nøyaktig hvordan drømmene mine er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg drømte engang at jeg sto på taket på en blokkleilighet i prypiat og ramla ned fra taket, skal nevnes at dette var etter mange timer med stalker :wee:

 

Hadde mange psyco drømmer for 1-2 år siden, husker dem enda, spesielt den ene, var i et digert rundt rom som surra rundt (nesten som en gigantisk tørketrommel) og jeg ble pressa inn i veggen pga gravitasjonskreftene, det var en liten åpning det kom lys gjennom, og jeg måtte komme meg der så jeg kunne komme meg ut, men det gikk ikke, jeg satt fast i veggen >_<

Endret av Firesky
Lenke til kommentar
Jeg drømte engang at jeg sto på taket på en blokkleilighet i prypiat og ramla ned fra taket, skal nevnes at dette var etter mange timer med stalker :wee:

 

Hadde mange psyco drømmer for 1-2 år siden, husker dem enda, spesielt den ene, var i et digert rundt rom som surra rundt (nesten som en gigantisk tørketrommel) og jeg ble pressa inn i veggen pga gravitasjonskreftene, det var en liten åpning det kom lys gjennom, og jeg måtte komme meg der så jeg kunne komme meg ut, men det gikk ikke, jeg satt fast i veggen >_<

9617324[/snapback]

 

Sentripetalkraft, pirke pirke :!:

Lenke til kommentar

Husker når jeg satt i kassen i en dagligvarebutikk i Desember. Jobbet omtrent hver dag, og det var helt forjævlig mange folk hele tiden. Ufattelig stress.

Da drømte jeg at jeg satt i kassen, og køen ble lenger og lenger. Jeg ringte rundt for å få flere til å sette seg, men det bare flere kunder. Helt stappfullt med kunder som gav meg blikk og maste og skrek. Så jeg drog fram en motorsag. Begynte å massakrere de helt framme, men da ble alle bare enda ivrigere. De maset enda mer. Presset seg mot meg.

 

"Kan ikke du ta å ringe noen!"

 

"Hey, vi står i kø her. Trodde Helgø var en butikk som skulle ha lite kø!"

 

"Hvor mye koster denne?"

 

"Hva?! Er det tomt for fenalår?"

 

"Vet du hvor serviettene ligger?"

 

For hver person jeg moser med saga, kommer det to nye. Så våkner jeg. Og tenker at jeg må seriøst finne meg en ny jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hm, kan jo fortelle om min form for mareritt. Er ikke selve drømmen jeg er redd for, mer at folk som eventuelt sover rundt meg tror jeg er helt ape. Skal forklare hvorfor.

 

Mine form for mareritt trenger ikke nødvendigvis å være noe ille som skjer meg. Det kan være helt "vanlige" hendelser, som utvikler seg til et "mareritt".

 

Eks. dog noe ukoselig; går oppover gata jeg bor i sammen med hun Samara (The Ring-dama). Hun dreper noen med den kule drapsmetoden sin, og jeg begynner å hoppe opp og ned og skrike i frustrasjon. Hører meg selv skrike noe helt forjævlig. Dagen etter får jeg høre av en person jeg sov med at jeg "skrek som en mongo i natt".

 

Eller så kan det bare være at jeg gjør noe og så bare hyler ut av en eller annen grunn. Jævlig ukoselig å få høre dagen etter av andre rundt meg hvertfall.

 

Har ellers mange spesielle drømmer. Og mange usakelige.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Jeg drømte noe helt forjævlig men det ble litt bedre av respekt ifra venner i drømmen men sånn starta den: jeg drømt at jeg mista noen i familien cry.gif så hadde jeg vel 3 ontlige venner som tok vare på meg/passa på meg og ga meg en klemme rolleyes.gifblush.gif en jævlig drøm men også litt bra døm pågrunn av all respekten og vennskap ifra venner i drømmen.

 

Men sånne drømmer er helt forgjævlige! hvartfall når man mister noen i familien

Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar

Jeg drømteat jeg var i Tyskland, men jeg kunne ikke huske hvilken flyplass jeg hadde landet på da jeg kom, eller hvilken flyplass jeg skulle fly hjem igjen fra. Så dro jeg til München og fant ut hvilken flyplass jeg flydde til og fra. Da jeg kom hjem hadde kompisen min og ei jente fyllt dusjkabinettet mitt med vann. Det rant ikke ut på gulvet. Så satt de der, som i et badekar.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg tror drømmer formes av ting som skjer i livet vårt og blir omgjort til tullete ting som ikke har noen spesiell mening.

 

Hva drømmer folk oftest om? Er det en spesiell drøm som dukker opp i dine drømmer oftere enn andre?

 

Fortell meg hva dere drømmer mest om av følgende:

 

Jeg husker sjeldent mine drømmer, men det passer meg bra siden jeg har en helt ellevill fantasi, det er nesten sprøtt. Om jeg hadde husket fleste drømmene mine så tror jeg det hadde bare vært random.

 

Den mest merkverdige drømmen jeg hadde var i løpet av sommeren i år. Jeg drømte at jeg var en leder av en gruppe som reiste rundt i forgotten realms, men gruppen ble lurt av en ond sorcerer som fangen meg og vennene mine, også ble jeg tvunget til å se at vennene mine ble tatt fyr på. Jeg våknet at jeg hylte av redsel og hadde sparket rundt meg i sengen. :cry:

 

Jeg hadde skrivd en historie til en karakter i et dark fantasy setting før jeg la meg..

Endret av Narimasu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...