Gå til innhold

blitt blokkert msn?

dask

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg mener å huske at det var en side på nette hvor man kunne sjekke om hvem som hadde blokkert en.... men ikke hvilken.... er det noen som vet..?

PS. var ikke sikker på hvor skulle poste så det endte opp her...

mvh

dask dask

EDIT:

Fant ut... denne tråden kan slettes.

Endret av dask
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Den fungerer ja. Men helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor noen skulle ha interesse av å bruke noe slikt. Hva så om noen har blokka deg? Spiller det noen rolle det da? Vedkommende har ikke lyst å snakke med deg, og det bør du jo rett og slett bare finne deg i

Skrevet

Kor smart er det eigentleg å oppgi andres epostadresser til ulike nettstader, kva veit ein om kva dei gjer med epostadressene?

Om eg fann ut at ein eller anna idiot som eg hadde blokka på msn oppgav mi epostadresse der og det resulterte i mykje spam på den kontoen så hadde eg ikkje vore akkurat veldig bild på den fyren.

Skrevet
Kor smart er det eigentleg å oppgi andres epostadresser til ulike nettstader, kva veit ein  om kva dei gjer med epostadressene?

Om eg fann ut at ein eller anna idiot som eg hadde blokka på msn oppgav mi epostadresse der og det resulterte i mykje spam på den kontoen så hadde eg ikkje vore akkurat veldig bild på den fyren.

7912468[/snapback]

Eneste løsningen jeg ser på idiotiproblemet er å ha en separat e-postkonto for MSN/WLM og en for e-post. Løsningen fungerer godt hos meg. Broadpark for MSN/WLM og Gmail for e-post.

Gjest Slettet+8574234
Skrevet

Du kan sjekke i MSNmessenger eller live msn eller hva de nå enn kaller det nå om folk har deg på kontaktlista eller ikke, da... Rot litt rundt i innstillingene så finner man det. Regelen er som regel sånn at om noen har blokka deg, så er du som regel ikke på kontaktlista demmes heller.

Er så søtt når jeg får mailer fra biip.no (tror det er derfra, holder meg unna den siden selv så) at "den og den mailadressen har spurt oss om du har blokkert han/henne".

Argh

Skrevet
Kor smart er det eigentleg å oppgi andres epostadresser til ulike nettstader, kva veit ein  om kva dei gjer med epostadressene?

7912468[/snapback]

Da har han en grunn til å blokke deg :).

Skrevet
var ikke Biip.no i vinden om dagen fordi det offentlige mente de spammet ned folk?

7947351[/snapback]

Jeg har fått mye spam etter noen brukte den block-sjekken hos biip.no... :ermm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...