Gå til innhold

Ett X360 spill i '07 - Hvilket ville du tatt ?


thomassit0

Ett X360 spill i '07 - Hvilket ville du tatt?  

121 stemmer

  1. 1. Ett X360 spill i '07 - Hvilket ville du tatt?

    • Alan Wake
      6
    • Assasin's Creed
      20
    • Bioshock
      4
    • Brothers in Arms: Hells Highway
      0
    • Burnout 5
      0
    • Clive Barker's Jericho
      0
    • Crackdown
      0
    • Def Jam: Icon
      0
    • Forza Motorsport 2
      8
    • Grand Theft Auto IV
      24
    • Guitar Hero II
      1
    • Half-Life 2 Orange Box
      0
    • Halo 3
      35
    • Mass Effect
      16
    • Medal of Honor: Airborne
      1
    • Stranglehold
      0
    • Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2
      2
    • Too Human
      1
    • Turok
      0
    • Two Worlds
      1
    • Unreal Tournament 3
      2
    • Virtua Fighter 5
      0
    • Virtua Tennis 3
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alan Wake ser utruleg spennande ut, og med tanke på kven som utviklar spelet, Remedy -- så sit eg med utruleg høge forventningar. Dei leverte den til dags dato den beste spel atmosfæren med Max Payne 1 & 2.

7905406[/snapback]

Max Payne 1 & 2 var utrolig gode spill, men de når allikevel ikke opp til kongen; Deus Ex. Allikevel, etter fadesen med Deus Ex 2, så må jeg si at jeg gleder meg mye mer til Alan Wake kommer, enn jeg ville gledet meg om det skulle blitt lansert en Deus Ex 3. :)

 

Jeg sa Mass Effect tidligere i tråden, men kunne like gjerne sagt Alan Wake. :)

Lenke til kommentar

Vanskelig altså for min del, men jeg må vel velge GTA4 ettersom jeg har spilt GTA-spillene siden jeg var 9, og er nå om noen månder 18år.

 

Det er hva jeg ville ha valgt etter det som er svært vanskelig. Spilltittlene til 360 i år så fenomenale at jeg vurderer å droppe elektronikk-utdanninga mi nå bare for å spille på 360 og Wii. Men desverre jeg elsker begge tingene, og jeg tror jeg ikke hadde gått videre i livet med å droppe skolen.

 

Så jeg vil tro at Halo3 eller Mass Effect blir kjøpt så, og så da Assassins Creed. AC blir et must ettersom Kristin Bell låner bort stemme og greier, Veronica/Kristin er så hot, drømmedame det der må jeg si. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Du har altså spilt et spill som du ikke er gammel nok for fra du var 9 til 17 år. :p

 

Oioi, Kristin Bell ja. Jeg ville hvertfall stemt på Assasins Creed, den ser bare så sykt bra ut. :dribble:

 

 

Men hvorfor har det ikke blitt opprettet poll? Blir jo bare en meningsløs telletråd uten det.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Vanskelig altså for min del, men jeg må vel velge GTA4 ettersom jeg har spilt GTA-spillene siden jeg var 9, og er nå om noen månder 18år.

 

Det er hva jeg ville ha valgt etter det som er svært vanskelig. Spilltittlene til 360 i år så fenomenale at jeg vurderer å droppe elektronikk-utdanninga mi nå bare for å spille på 360 og Wii. Men desverre jeg elsker begge tingene, og jeg tror jeg ikke hadde gått videre i livet med å droppe skolen.

 

Så jeg vil tro at Halo3 eller Mass Effect blir kjøpt så, og så da Assassins Creed. AC blir et must ettersom Kristin Bell låner bort stemme og greier, Veronica/Kristin er så hot, drømmedame det der må jeg si. :p

7907629[/snapback]

 

Sitter med samme oppfatning som meg om hva jeg vil gjøre til neste år.. :p Lyst til å bare slutte med alt og spille.. :no: Desverre blir det litt dumt.. :ermm:

 

Men, er nok muligens GTAIV som står øverst her også.. :) Alltid vært spill jeg har fått litt dilla med.. :w00t:

Lenke til kommentar
det er helt sykt hva som kommer til 360 i år :) merkelig om alle som leser denne tråden som ikke har 360 ikke får veldig lyst på en.

 

metal gear og final fantasy who? ^^

7909472[/snapback]

Heh, jeg for min del prøver hardt å psyke meg opp til å kjøpe FFXII når det kommer, har likt FF-serien veldig godt så langt. Men jeg merker motivasjonen svikter litt for det er så mye på X360-en jeg har og som vil komme som jeg skal spille... :ermm:

 

Samt at jeg merker jeg nå for tiden setter mer pris på at menn ser barske ut og damene har former og proporsjoner som får blodet til å pumpe litt fortere gjennom årene (mao ikke flate foran og bak, og kurver som får en til å tenke mer på Marilyn Monroe enn dagens fotomodellideal (ick)). Heller det enn at alle ser ut som androgyne sveklinger som bobler over av følelser for den minste ting og hvor eneste forskjell på mann og kvinne er hvorvidt navlen er bar. For å sette det liiiitt på spissen. (Hatmail fra JRPG-fansen kan forøvrig sendes til /dev/null) ;)

 

Jotakk, jeg gleder meg til Age of Conan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...